Xander^ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) +g Er det ikke på tide med en egen kategori for flash under programmeringsforumet? Ser flere som poster sine problemer med flash under Web-design, HTML og CSS. Problemet som er at enkelte kan gå veldig off-topic når det gjelder hvorvidt flash er bra eller ei, slik at selve problemstillingen kommer i skyggen. Jeg har selv begynt å sette meg inn i flash og da hadde det jo vært greit å hatt en plass man kan poste der det er kun snakk om flash. Flash er veldig utbredt når det gjelder det meste. Feks filmsnutter, reklamebannere, hjemmesider, spill etc etc. Hadde vært artig å sett hvilke meninger dere har, at det ikke bare jeg som mener dette .. Endret 14. juli 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg skulle akkurat til å spørre selv da folk begynte å snakke om det i en tråd her. Men hadde vært supert det om det ble opprettet en underkat. for FLash. Støtter den Endret 14. juli 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan ikke si at jeg har lagt merke til såpass mange flash-spørsmål at dette er en kategori som kommer til å bli brukt mye. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 QUOTE (PT @ 14/07/2005 : 23:49)Kan ikke si at jeg har lagt merke til såpass mange flash-spørsmål at dette er en kategori som kommer til å bli brukt mye. Nei, men de som kommer med spørsmål angående flash blir "hakket" på av de som har viet sitt liv til andre standarer. Du trenger ikke søke lenge etter en post angående flash som har blitt omgjort til en diskusjon om det er bra eller ei. Flash er noe man støter på daglig når man surfer, og det er sikkert mange som holder på med det, eller vil lære det. At flash i det hele tatt ikke finnes på forumet er rart. Tydeligvis enkelte som har sagt sin mening om flash uten å gi inntrykk av at de egentlig har kunnskap om det. Jeg og flere ønsker en slik ordning, og vil ha nytte av en slik ordning i fremtiden. Hadde vært artig om de kunne ha laget en prøveordning eller lignende Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Enig, det bør være en egen kategori for Flash . Holdt på mye med Flash før, men mista litt lysten på det etter hvert. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Vi skal ta det opp og se om vi ikke kan få innført et flash forum for å se om det har livets rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg