Gå til innhold

gf2 ti vs. r8500

Gullars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

burde vel være litt unødvendig å poste tråder som dette. synes jeg har besvart disse minst 10 ganger før på dette forumet. hva med å søke litt rundt neste gang kanskje ?

evt. se på "nettet" eller "verdensveven"

Lenke til kommentar

I tillegg er det mange som har mange problemer med ati-kort og driverne. Dette var kanskje et større problem for mange måneder siden. Mitt inntrykk er at det er som å spille lotto å kjøpe ati-kort, problemer med det oppimot enkelte operativsystem, og i noen spill. Men det er vel heller jeg som har lest skrekkeksemplene....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-05 09:49, Julia skrev:

I tillegg er det mange som har mange problemer med ati-kort og driverne. Dette var kanskje et større problem for mange måneder siden. Mitt inntrykk er at det er som å spille lotto å kjøpe ati-kort, problemer med det oppimot enkelte operativsystem, og i noen spill. Men det er vel heller jeg som har lest skrekkeksemplene....

Etterhva jeg har sett, så er det også en del problemer med nVidia's drivere. Det er bare slik at ATi's har blitt oppblåst, da ATi var markedsledende før nVidida introduserte sine GF kort (Ja, veit om disse TNT korta demses også, men ATi mista da ikke ALT på en gang =))

Dermed ble ATi satt i ett større lys enn nVidia før, og det har hengt igjen til nå, jeg personlig har ingen og har faktisk heller ikke hatt, noen problemer med ATi sine drivere. (Fra RageIIC -> Radeon8500)

Lenke til kommentar

Det eneste kortet jeg hadde valgt foran ATI 8500 er TI4600! Fordi ATI sin TV-out og 2D er veldig viktig da jeg ahr super tv og en Eizo 24" skjerm! Greit nok at det kanskje ikke er like bra på spill som ti4400, men jeg tenker ikke bare spill!

Nå når jeg leser gjennom hva jeg selv har skrevet rett ovenfor ville jeg ikke engang hatt et ti4600 istedet for ATI 8500!

Jeg har forresten et ATI8500! Og det er ejg extremt uffattelig urealistisk bra fornøyd med! (måtte overdrive litt)

På nVidia siden har jeg også et ASUS G2-pro 64MB, og selv om det ikke engang er i samme univers som ATI8500 så kan det fortsatt bare gå å legge seg i graven!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...