Gå til innhold

Vanskelig å komme i gang med Hardball?Airsoft Gun.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Danskene sier Hardball..

 

I norge sier man Airsoft spill... Det er det det er, et rollespill.

 

Det er 18års grense på Airsoft. Airsoft våpen går under våpen loven...

 

Sjekk denne siden: airsoft-norge.com

Det er norges Airsoft forbund..

 

Du må ha maske ja, og noe å skyte med.. Så skal du helst si ifra til poletiet i nærheten og sette opp skilt så folk vet at dere spiller. Og ikkje ringer inn at det springer bevepnette unger i skauen. Så ødelegger det for airsoft miljøet i norge.

:(

Lenke til kommentar

Ja kan det...

Hadde en episode her i området der en super idiot gjikk på kjøpesenteret med en softgun (eller våpen kopie), og noen så det å ringte purken.

 

Senere kom poletiet til skolen og advarte oss.. Vist noen blir oppservert med et våpen, vill den personen som bærer det blir behandlett som om det er skarpt. Altså de drar frem mpéne sine, skudsikre vester og kaster deg i bakken. Noe du ikkje vill oppleve.!!

Lenke til kommentar
Danskene sier Hardball..

 

I norge sier man Airsoft spill... Det er det det er, et rollespill.

 

Det er 18års grense på Airsoft. Airsoft våpen går under våpen loven...

 

Sjekk denne siden: airsoft-norge.com

Det er norges Airsoft forbund..

 

Du må ha maske ja, og noe å skyte med.. Så skal du helst si ifra til poletiet i nærheten og sette opp skilt så folk vet at dere spiller. Og ikkje ringer inn at det springer bevepnette unger i skauen. Så ødelegger det for airsoft miljøet i norge.

:(

Der tok du nok feilo :yes:

 

Du kan være 16 og spille Airsoft. Det eneste du må gjøre er å bli medlem i klubben, så skaffer du deg en verge i 6mnd inntil du skaffer deg en Dispansansjon (eller hvordan det skrives) også kan du være med, med eget våpen osv.

 

++ det er ikke alltid et rollespill nei :tease:

Lenke til kommentar

Dette er nok riktig ja man må være 18 for å eie våpen men kan være 16 for å spille, da selvfølgelig på godkjent bane, men det besvarer ikke spørsmålet mitt. Jeg har våpen (Tokyo Marui H&K MP5 A4) og maske, er det nå bare å møte opp på en bane? Eks Viper's Airsoft and Paintball klubb, 20km utenfor Kristiansand.

Lenke til kommentar
Dette er nok riktig ja man må være 18 for å eie våpen men kan være 16 for å spille, da selvfølgelig på godkjent bane, men det besvarer ikke spørsmålet mitt. Jeg har våpen (Tokyo Marui H&K MP5 A4) og maske, er det nå bare å møte opp på en bane? Eks Viper's Airsoft and Paintball klubb, 20km utenfor Kristiansand.

Ja!

 

Jeg får disp i Oktober. Da kan jeg bringe våpnet mitt selv til spill uten at foreldre må være med.

Du slipper også verge.

Du må nok spørre på forhånd om de vil la deg være med!

 

Det er jo et storspill den 30-31juli!

Du kan jo melde deg på der, 16års grense

 

HER

Lenke til kommentar
Dette er nok riktig ja man må være 18 for å eie våpen men kan være 16 for å spille, da selvfølgelig på godkjent bane, men det besvarer ikke spørsmålet mitt. Jeg har våpen (Tokyo Marui H&K MP5 A4) og maske, er det nå bare å møte opp på en bane? Eks Viper's Airsoft and Paintball klubb, 20km utenfor Kristiansand.

Ja!

 

Jeg får disp i Oktober. Da kan jeg bringe våpnet mitt selv til spill uten at foreldre må være med.

Du slipper også verge.

Du må nok spørre på forhånd om de vil la deg være med!

 

Det er jo et storspill den 30-31juli!

Du kan jo melde deg på der, 16års grense

 

HER

Du mener att jeg må spørre arangørene om å få spille?

 

Fanken, jeg kommer ikke inn på siden deres...

Lenke til kommentar
Dette er nok riktig ja man må være 18 for å eie våpen men kan være 16 for å spille, da selvfølgelig på godkjent bane, men det besvarer ikke spørsmålet mitt. Jeg har våpen (Tokyo Marui H&K MP5 A4) og maske, er det nå bare å møte opp på en bane? Eks Viper's Airsoft and Paintball klubb, 20km utenfor Kristiansand.

Ja!

 

Jeg får disp i Oktober. Da kan jeg bringe våpnet mitt selv til spill uten at foreldre må være med.

Du slipper også verge.

Du må nok spørre på forhånd om de vil la deg være med!

 

Det er jo et storspill den 30-31juli!

Du kan jo melde deg på der, 16års grense

 

HER

Du mener att jeg må spørre arangørene om å få spille?

 

Fanken, jeg kommer ikke inn på siden deres...

Send en mail til dem da!

 

Er du over 16år får du sikkert lov til å være med!

Så må du sørge for at en i klubben vil gå som verge for deg, så må du spille i 6mnd før du kan søke om disp.

Men du kan jo ha et våpen før da, bare foresatte må bringe det fram og tilbake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...