Amos Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Er det flere som har problemer med ustabilitet fra dette hovedkortet? Det henger seg når jeg kjører antivirus,spill etc. Jeg vet jeg burde oppdatere bios`en, men jeg vil være sikker på at det er hovedkortet som er årsaken til ustabiliteten... Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 12:28, Amos skrev:Er det flere som har problemer med ustabilitet fra dette hovedkortet? Det henger seg når jeg kjører antivirus,spill etc. Jeg vet jeg burde oppdatere bios`en, men jeg vil være sikker på at det er hovedkortet som er årsaken til ustabiliteten... Jeg har samme hovedkortet, og opplever ingen stab.problemer. Du kan sjekke om maskinen er ustabilt, når du tar ut alt "unødvendig" utstyr. dvs. test stabiliteten med bare skjermkort, diskettstasjon, og harddisken. Forøvrig, hva skal hardware har du i maskinen? Lenke til kommentar
Amos Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 I tillegg til Abit KT7A Raid har jeg: -AMD T-bird 1,2ghz (200) -256 RAM (Originalt) -Aopen Hq 45 (250w) -etc... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Har du tatt en bios oppdatering? Det hjalp litt meg med harddiskytelsen. Vet ikke om den hjelper på stabilitet, men kanskje. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Hvilket skjermkort osv har du? Hadde stabilitetsproblemer på dette kortet, men fikset det ved å installere Windows 2000 uten ACPI. Pål Lenke til kommentar
Amos Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Skjermkortet jeg bruker er Cardexperts Geforce 2 Pro/450 64MB. Jeg har oppdatert med Via 4in1 drivere, uten ønsket resultat... Amos Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Hvordan finne ut om en har versjon 1.0 eller 1.3 der siste versjon gir mulghet for xp prosessor?? Lenke til kommentar
RPA Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg har samme kort og hadde ustabilitet en god stund til jeg fant de rette biosinnstillingene. Bios oppdateringen var nesten helt nødvendig for min T-bird 1,4 iallfall. Men prøv deg fram med alle mulige biosinnstillinger som du tør å forandre på ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå