Gå til innhold

Flash meny som ikke virker helt

Anbefalte innlegg

Har laget en meny i Flash mx se HER men den vil ikke fade inn slik at den blir tydligere etterhvert som den kommer på plass, isteden bare popper den frem med en gang man trykker på Meny knappen. Noen tips? Har tweening på hver knapp som starter med alpha 0% i førtste ramme og ender da opp med hvit synelig tekst som ønsket. Dette ser bra ut inne i programmet men når jeg kjører siden i en browser så følger ikke fadingen med?

På forhånd Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har laget en meny i Flash mx se HER men den vil ikke fade inn slik at den blir tydligere etterhvert som den kommer på plass, isteden bare popper den frem med en gang man trykker på Meny knappen. Noen tips? Har tweening på hver knapp som starter med alpha 0% i førtste ramme og ender da opp med hvit synelig tekst som ønsket. Dette ser bra ut inne i programmet men når jeg kjører siden i en browser så følger ikke fadingen med?

På forhånd Takk

Hmm..

Vet ikke om jeg kan hjelpe, men du kan jo legge ut .fla'n så kan jeg se på den :)

Lenke til kommentar

Bra svar det hjalp meg mye. Har du ikke annet og komme med så gå heller og grav deg ned i hagen. Jeg driter i hva du mener om flash, det er varmt jeg kjenner meg litt småirritert og vil bare ha svar på det jeg spør om ...argh. ok nå er jeg litt kjøligere .he-he

Lenke til kommentar
Bra svar det hjalp meg mye. Har du ikke annet og komme med så gå heller og grav deg ned i hagen. Jeg driter i hva du mener om flash, det er varmt jeg kjenner meg litt småirritert og vil bare ha svar på det jeg spør om ...argh. ok nå er jeg litt kjøligere .he-he

Kunne ikke være mer enig :roll:

Lenke til kommentar

Siden dette er HTML- og CSS-forumet, tar jeg meg den friheten å anbefale folk å bruke teknologi som er mer egnet for Internett og sidevisning.

Har du tenkt på problemstillingen med bookmarking? Hva med håndholdte enheter som ikke støtter flash? Eller braille-visere? Hva med muligheten for forskjellig utseende ved visning på papir, prosjektor, skjerm og lyd?

Du har 100% fjernet muligheten for uføre å besøke din side, men ellers... Gratulerer med bra valg. Hver trygg på at mange kommer til å lukke siden med en gang de entrer den pga. at den er bygget opp av flash.

Lenke til kommentar

Det er vel ihvertfall et par stykker som har flash player på sin pc så 100% er nok og ta i. Dessuten kommer det jo ann på hvilket marked man vil henvende seg til. Uansett så blir dett bare tull og jeg får ikke svar på det jeg lurer på. Hvis det finnes en moderator her så flytt dene tråden dit den hører hjemme slik at han over her får sove i natt og i de påfølgende uker.

Lenke til kommentar

Jeg elsker design.

Jeg har begynt å gå gjennom forskjellige turorials for diverse programmer som feks Dreamweaver for å lage hjemmesider, Flash MX for å lage filmsnutter og animasjoner.

I mens jeg holder på turtorialene har jeg begynt å lese diverse turtorials som hovedsaklig tar for seg kodingen til de forskjellige standarene.

Etter disse så hopper jeg mest sannsynlig på PS og Illustrator.

Hvorfor?

Jo, jeg vil ha valgmuligheter. En drøss med valgmuligheter. Og når det kommer til flash, så har flash sine bakdeler og fordeler som de fleste ting.

Etter det jeg har lest er den største bakdelen de som lager flashen.

Kan flash være et alternativ til html? Absolutt! Det kommer helt an på hvem som står bak spakene.

Er flash ett bedre alternativ enn html? Sikkert ikke.

Kan flash være nyttig? Min mening: Ja!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...