Gå til innhold

TV-kort+ekstra skjerm eller LCD TV?

Anbefalte innlegg

Har svært lyst å få i gang ein brukbar TV på rommet mitt, og har to moglegheiter eg sjølv kan tenke meg:

1. Kjøpe ein LCD-TV til rundt 5000. Blir i så fall ein 19" skjerm.

2. Kjøpe ein ekstra skjerm til PCen i lag med eit godt TV-kort. Det eg har sett på vil koste meg rett i underkant av 4000. 17" skjerm.

Det første alternativet har jo den fordelen at alt er tilrettelagt nettopp for bruk som TV. Ingen installasjon, ingen trøbbel med drivarar, moglegheit for bruk som ein skjerm nummer to til PCen.

Det andre alternativet er eg usikker på. Om eg går for det, vil eg ende opp med 2x NEC 1770 NX og eit godt TV-kort, slik at eg kan ha ein skjerm som TV medan eg brukar den andre til andre ting. Fordelane her er jo at eg har to skjermar til PCen, pluss at eg kan bruke det som TV etter alle driverar osv. er lagt in og konfigurerte. Skjermen veit eg er god, eg har allerede ein av den og er svært fornøyd med den.

Korleis er det med kvalitet på LCD-TVar kontra TV-kort på ein vanleg PC-LCD-skjerm? Eg har sett litt forskjellige LCD-TVar i butikkane, og er ikkje sikker på om eg er så imponert over biletkvaliteten på dei. Er det berre meg, eller er det faktisk sant?

Sjølv likar eg eigentleg alternativ 2 best, med tanke på at eg då får ein ekstra skjerm på skrivebordet til "altmuligbruk" i tillegg til at det ser svært bra ut, men på den andre sida så er det kanskje enklast å berre ha ein separat TV?

Korleis er det med ytelse? Krevjer det å ha eit TV-bilde aktivt mykje? Sit med XP2500+ @ ca XP3200+ og 1024 MB PC3200 RAM.

Set stor pris på gode svar! :)

Edit: Om ein moderator synest den høyrer heime ein annan plass, vær så snill og flytte den istede for å stenge. Takk.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring belager seg riktignok på et gammelt TV-kort...men men...

Alt 1 gir deg en rimelig god TV løsning og en så-så ekstra skjerm løsning.

Alt 2 gir deg en ok->så-så TV-løsning og en god ekstra skjerm.

Så spørsmålet er egentlig hva er det som er viktigst for deg ? Jeg fant selv ut at det var for mye styr med TV-kort og gikk over til egen TV istedet.

Cobos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...