Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BKK Bredbånd. Makan til tull!

Anbefalte innlegg

Det hele begynte med at jeg flyttet til et annet sted av Bergen by. Har hatt NGT i mange år og ikke hatt noe problem med det. Men det fikk je da jeg bestilte flytting. Kjøpte huset i februar rett etter pga overtagelse i begynnelse av mai.

Alt var klart for montør innflyttings dagen, men ingen montør kom. Dagen etter kom svaret. NGT kunne ikke levere til meg. OOK tenkte jeg. Sjekket andre levereandører og bare Stjelenor og BKK kunne levere til min adresse. BKK valgte jeg da. Bestilte det hele 3 mai og fikk bekreftelsen på det samme dag. Leveringstid 3-5 uker. Greit nok tenkte jeg :no:

Etter 5 uker hørte jeg ingeting og ringte BKK. Da fikk jeg vite at pga de måtte utgreie linjene mine fordi jeg ikke hadde fast telefon hadde de kanselert bestillingen. JA vel tenkte jeg hvorfor det? Da viste det seg at de hadde forsøkt å ringe mitt IP telefon nummer. Litt vanskelig å nå meg der siden jeg ikke har bredbånd.

Bestillingen gikk igjennom på ny (9.juni) og ny vente tid. 7 juli fikk jeg bekreftet oppkobling. 7. juli kom og modemet kom, men ingen montør. Valgte montør pga merkelig oppkobling i huset. Mandag 11. kom montøren og fikset kablingen, men intet signal. :realmad:

Da viste det seg for det første at jeg var koblet opp mot Nextgentel.

Og for det andre modemet var konfigurert for min gamle adresse. Den jeg aldri har oppgitt til BKK. For jeg var flyttet derfra da jeg bestilte.

Så ny runde med kundeservice tirsdag 12. og jo da jeg skal få nytt modem tilsendt innen i morgen.

Fungerer ikke bredbåndet da så sender jeg hele greien i retur, sier opp avtalen og ber BKK ryke å reise en viss plass.:realmad:

Anbefaler alle om å holde seg langt vekke fra BKK. For makan til rotehuer skal du lete lenge etter. :thumbdown:

Da kommer jeg til å velge Bluecom eller Canal Digital.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...