Xantix Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det må da vel gå, ikke sant? For noen dager siden skulle jeg legge inn et program i lap top'en til en venn. Jeg hadde da med meg min egen. Det var et lite program jeg gjerne skulle lagt over fra min pc til hans, men der og da hadde ingen av oss tomme cd plater for å brenne, eller usb minne penn. Da tenkte jeg, hmmm når begge har ir så burde det da gå ann å sende filer mellom de to bærbare pc'ene..... Noen som kan fortelle meg hvordan dette gjøres uten noe ekstra program? Eller evt hvilket program som må til for å få det til? Begge pc'ene kjører windows xp pro. X. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva med å opprette ad-hoc nettverk med de trådløse enhetene? Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Aktivisere ir portene om det ikke er gjort, stille pcene sånn at ir portene står mot hverandre, kommer det noe i mellom finner ikke de hverandre, så sier det mest sannsynlig biiing, og dere får melding opp på skjermen at pcen har funnet annen ir kilde og om du vil godta. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kort fortalt trenger du egentlig bare å la dem "se" hverandre, det har vært nok på de fleste jeg har vært borti. Og, du trenger forøvrig en god porsjon tålmodighet Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Og, du trenger forøvrig en god porsjon tålmodighet Ja det trenger du nok. IR er laaaaangt ifra raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå