Gå til innhold

Storbrittanias nye hangarskip

kenneth11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer sikkert til å ha ett eller annet phalanx lignende system... klarer de å skyte ned innkommende missiler, klarer de fint å skyte ned ett fly... :p

hva med lavtflyvende fly som dropper torpedoer som i gamledager?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Nå får ihvertfall Storbritannia (og Frankrike) bedre mulighet til å leke verdenspoliti. Så slipper USA å ha den rollen alene. Dette burde jo være gla' nyheter for alle anti-USA/anit-Bush'ere. ;)

Og ja, det er fascinerende med en flytende flyplass med mannskap på flere tusen. Et helt samfunn, det der.

Lenke til kommentar
Kommer sikkert til å ha ett eller annet phalanx lignende system... klarer de å skyte ned innkommende missiler, klarer de fint å skyte ned ett fly... :p

hva med lavtflyvende fly som dropper torpedoer som i gamledager?

Er ikke så mange av de lavtføyvende torpedoly lenger, men det er komt Black hawk med denne jobben!

Lenke til kommentar

Tipper Hangarskipet, som sin Amerikanske motpart kommer til å bli utstyrt med Phalanx eller tilsvarende. Rakketforsvarmekanisme (w00t, langt ord) tror jeg også kommer til å være integrert. Blir lite med selvmordsaksjoner mot det hangarskipet, tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jada. USA blir nok fortsatt mest verdenspoliti, i og med at (nesten) alle styrkene deres kan dukke opp hvor som helst i verden på 48 timer. Er Amerikansk statsborger (Skammer meg ikke over det!), så når jeg skal gjøre førstegangstjeneste, da gjør jeg den i USA. Helst på et hangarskip. Helst I et fly (Selv om jeg har briller)

Lenke til kommentar
Tipper Hangarskipet, som sin Amerikanske motpart kommer til å bli utstyrt med Phalanx eller tilsvarende. Rakketforsvarmekanisme (w00t, langt ord) tror jeg også kommer til å være integrert. Blir lite med selvmordsaksjoner mot det hangarskipet, tror jeg ikke.

Hehe, som Den Røde Tsar sa, det er t-bane bomber som er på moten i år

Er glad for at jeg aldri må bruke kollektiv transport :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...