MrLee Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Jeg liker basic anti-tank Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Har du i hele tatt lest intervjuet? Hva har spec ops med ekspansjonen å gjøre? Det blir mange forskjellige våpenklasser, akkurat som i originalen! Mye dysleksi på spillforumene om dagen... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Har du i hele tatt lest intervjuet? Hva har spec ops med ekspansjonen å gjøre? Det blir mange forskjellige våpenklasser, akkurat som i originalen! Mye dysleksi på spillforumene om dagen... Siden man får fullt av spesialutsyr som nightvision, wire osv. og hærene består av spesialstyrker vs terrorister. Så er det nok stor fokus på spec ops, ikke klassen generelt, men, ja.. Du skjønner tegninga. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 nei, for den er spec. ops. Jeg er litt anti spec ops...sånn på generellt grunnlag fordi det gir inntrykk av at alle soldater springer rundt med carbines, masse demo charges, raybans, albue og knebeskyttere o.l... jeg liker basic Medic, assault, support. o.s.v... Har du i hele tatt lest intervjuet? Hva har spec ops med ekspansjonen å gjøre? Det blir mange forskjellige våpenklasser, akkurat som i originalen! Mye dysleksi på spillforumene om dagen... Siden man får fullt av spesialutsyr som nightvision, wire osv. og hærene består av spesialstyrker vs terrorister. Så er det nok stor fokus på spec ops, ikke klassen generelt, men, ja.. Du skjønner tegninga. nå er ikke nightvision så veldig SF lengre da de fleste standar styrker i nato har det, er nesten påbutt med det nå omdagen. selv irakiske opprører har de.. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gleder meg uansett Urban krig i Bagdad kanskje Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tror dette vil bli ganske likt "Americas Army - Special Force", men tviler på at det blir like bra. Det er ingen realistikk i BF2, så jeg tviler på at en liten mod kan gjøre det noe spesielt bedre. Nå vil jeg selvfølgelig prøve den, om den kommer ut, men jeg vil fortsatt foretrekke Americas Army. Selv om dette er et gratis spill, er det noe av det beste som er laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg