TST Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 I et intervju med EA og Dice har nettstedet IGN snappet opp litt interessant informasjon om den første tilleggspakken til Battlefield 2. Les mer Lenke til kommentar
viranth Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Synes de burde bruke alle ressurser på å fikse BF2 før de kommer med noen expansions. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 var ein del spenneande ting der. men det er kanskje litt tidleg å kome med ein tilleggspakke så kort tid etter bf2. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vil det vere rankingsystem? Og viss det er det, vil det vere slått sammen med det i originalspelet? Eller må vi få alle poeng på nytt? Lenke til kommentar
Dande Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Synes de burde bruke alle ressurser på å fikse BF2 før de kommer med noen expansions. kanskje det meste av fiksingen kommer i expansion packen.. kanskje.. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kanskje de bør fjerne US Navy Seals....jeg har spilt litt mye SOCOM for at de skal bli morsomme Blir moro å være terroristgrupper eller hva de enn nå er, bruke RPG-2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan vi få noen patcher for å fixe alle feilene i BF2 først. Vær så snill!! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Nja, har ikke funnet så mange feil ennå....dessuten begynner diverse Kina-baner å bli jævlig kjedelige nå Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Dette kommer ikke før November så er ikke akkurat tidlig å komme med expansionpack . Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ta det med ro folkens. Er nok folk som jobber med feilfiksing også. Det går ikke nødvendigvis raskere jo flere folk dem er. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 til alle dere som sier de skal fixe feil først LES. det står at dice canada skal lage exp. er dice sverige som lager bf2. dette blir bra *** Overdreven bruk av linjeskift er fjernet av moderator -- TST *** Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Dette kommer ikke før November så er ikke akkurat tidlig å komme med expansionpack . Høst, ikke november vil jeg tro - som heller nesten kan betegnes som vinter. Uansett spørres det eksplisitt om dette i IGN-artikkelen: "IGNPC: This is due in November?" "SG: Fall of 2005." Kan vel tolkes i mange retninger, men for meg høres det ut som han avkrefter november, og bekrefter høst (som for meg oppfattes som perioden fra august til oktober). Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 November er senhøst, desember, januar og februar er vinter Men dette så jo ganske interessant ut, og digg at Spetznaz skal være med Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Helt latterlig å annonsere en tilleggspakke så tidlig. Spillet har knapt vært ute i 1 måned, og de har kun lansert en enkel patch til spillet, som var helt ødelagt da den kom. Det er fremdeles mye som bør rettes på, og da syns jeg de kan prioritere disse tingene fremfor en ny tilleggspakke. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 og her er noen bilder: http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=9390 Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vil det vere rankingsystem? Og viss det er det, vil det vere slått sammen med det i originalspelet? Eller må vi få alle poeng på nytt? Statsen følger spillkontoen din, så hvis du spiller ekspansjonen på ranka servere går det vel greit. Btw. hvorfor er det så vanskelig å forstå hvem som gjør hva i Dice! Dice Canada lager ekspansjoner (+Vietnam) Dice Sweden lager nye spill og patcher til de. Kontorene ligger i to forskjellige verdensdeler! Det er neppe de samme folkene som jobber på begge stedene! Synes forøvrig det er for tidlig å komme med Special Forces i høst. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurer på åssen Britene og Russerne kommer til å høres ut som Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 gleder meg til russerene jeg .) Men jeg er litt lei av fokus på Spec Ops. (ja jeg er meget klar over at jeg sikkert er en av ytterst få som heller vil ha "liten i den store sammenhengen" følelsen som det å være reg. infanterist gir enn "jeg er supermann" følelsen spec ops gir.) Håper bare at exp. Pack'en ikke fortrenger vanlig BF2 fordi folk heller vil spille supermenn... :/ Lenke til kommentar
espinos Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) nok en 500-lapp som må punges ut Endret 14. juli 2005 av espinos Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 nok en 500-lapp som må punges ut tilleggspakker er som regel rimeligare ein fullversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg