iMono Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Er det noen som har erfaring med denne mikrofonen og/ eller det trådløse systemet? Den skal brukes til oppmikking av saksofon og innspilling av klang i forbindelse med saksofon utdanning. Vurderer også AKG sin løsning. Se under pa-utstyr, mikrofoner: Shure Trådløse systemer Endret 14. juli 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Er det noen som har erfaring med denne mikrofonen og/ eller det trådløse systemet? Se under pa-utstyr, mikrofoner: Shure Trådløse systemer Shure er jo god kvalitet til en fin slant. Hva skal du bruke det til, egentlig? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Det glemte jeg å si! Legger det til i første post Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Vi hadde et Shure-trådløst system på skolen jeg gikk på (var lydtekniker). De var SHURE SLX24/Beta87A og SHURE PGX Gitarsystem. De var veldig bra. Tror derfor at SHURE The Instrumentalist er veldig bra også. Shure har veldig god kvalitet på det meste, og tror ikke at det er noe dårligere på det systemet der. Jeg anbefaller det, ettersom jeg liker Shure. Og har en god del erfaring med Shure. Endret 14. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Shure er jo å kjøre safe. Du vet at det leverer, for å si det sånn. De har så og si alltid levert bra saker som funker. Ikke nødvendigvis det aller beste, men likevel bra nok til det meste. Dæven, det ble jo skikkelig rim det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå