Itw Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Heisann. Jeg er nødt og kjøpe meg en router pga bytte til bluecom, og da ble modemet mitt sin routerfunksjon skrutt av og siden da har jeg ikke hatt kontakt med de andre maskinene på nettverket. Så jeg trenger en router.. Hvordan router skal jeg kjøpe da? Overfører mye filer på nettverket mitt så tenkte på en gigabit router men fant ut att det er det bare d-link som har og den koster 1500kr og det var vell mye.. Så har dere en god og billig trådløs router og anbefale? Har også tenkt litt på og bare kjøpe en 1gb switch og sette bakom routern er det billigere eller dyrere enn og kjøpe d-link sin? Mvh Isak Edit: leif Endret 14. juli 2005 av Itw Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Off-Topic advarsel: Hmm, hvordan kjøpe en router? Jo, ved å gå inn på en nettbutikk og lete fram en og betale for den.. Tok du hintet? Det heter "Hvilken".. Emne-tittelen din gjorde meg litt humoristisk, ikke vondt ment.. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hvordan kjøpe router? Hm.. gå inn på en nettbutikk, finn frem visa-nummeret, betal og vent på routeren i posten. Edit: æsj...surre sprett kom før meg her Endret 14. juli 2005 av hakrist Lenke til kommentar
runel Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Anbefaler Linksys WRT54G, god og stabil router, har hatt denne en stund nå, ingen problemer med den Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Hmm den ser jo så trasig ut Men vist den er stabil så, var og kikket på prisguiden, og d-link så vist ut til og være ustabil? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Selv har jeg meget gode erfaringer med 3Com. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hvordan er det mulig at det kan være en 1000 kr forskjell mellom nettshoppene på r Linksys WRT54G? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Finnes flere versjoner av linksys wrt, den billigste holder sikkert. Trådløs-rutern her var et impulskjøp på Elkjøp, Phillips til 695,-, iallfall ingen problemer hitttill. Den har et mer heldig fargevalg enn de fleste andre, anonymt og pent utseende i sølvgrå og en halvmåneformet glassplate. Ellers så er den ganske simpel, har ikke funnet noe QoS støtte på den. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 1000kr! forskjell? Den er vell drøy da... JA ja sitter og lurer på om jeg bare skal kjøpe d-link sin gaming router som er dobbel så dyr som linkys, men da får jeg jo det jeg vil ha, men til en voldsom pris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå