FenrisC0de Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Ok, dette problemet har oppstått nylig, aner ikke hva som skaper det. Det som skjer er at helt tilfeldig bare fryser alt. Skjer som regel under spilling (ingen faste spill), og eneste løsning er å restarte. Vet det ikke sier dere så mye, men det eneste jeg kan komme på er at jeg nylig installerte ny PSU, MIST 500watt. Noen som har noen klare svar? EDIT: Kan det være software relatert? Endret 14. juli 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det nærmeste jeg kan komme ut fra de opplysningene du har gitt, er 'spyware' og/eller virus. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 har ekstremt godt sikkerhet her, tviler sterkt på det. Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 sjekk tempen på cpu......Blir cpu for varm(på endel pcer iallefall) kan det virke som windows "henger".............. Hent ner et program (software til windows) til og sjekke tempen til cpu og hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå