Howard Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Nettbutikken Komplett.no melder om å ha passert kunde nummer én million. Samtidig viser en undersøkelse at nesten to av tre nordmenn har handlet på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Lurer på hva kunde 1 million fikk Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg synes de skulle ventet på kunde nr. 1048576 Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Den lykkelige vinneren mottok både reisegavekort og andre overraskelser når nettbutikken feiret den heldige vinneren. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ser nå ut som Hw.no og prisguiden har gyldne tider i møte og det er jo bare positivt for oss brukerne, med litt mere penger innabords så kan det vel bli flere tester samt litt flere ansatte som driver med tester på 100%. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Håper vinneren får en rundtur på komplett og mulighet til å velge og vrake av varesortimentet! Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Har handlet fra komplett de siste 4 årene, og grunnet passordangst blir det laget ny kunde for hver handel. Er vel endel slike innbakt i den millionen. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det betyr at hvewr fjerde nordmann handler på komplett.no. Er ikke det veldig merkelig, når man tenker på kompetansenivået til en stor del mennesker i Norge. Men som sagt, sikkert noen som har flere brukere, men jeg tviler på at det ligger så altfor mange der. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Skulle ønske det var meg som var kunde nr. 1 mill. Men jeg får vel fortsette å skrive innlegg her, så kanskje jeg skriver "Det magisk innlegget", og vinner noe fint *håpe håpe* Mixel: Det er faktisk hver 5,5`te Nordmann. Vi er, så vidt jeg vet, 5,5 mill innbyggere i Norge Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Vi er, så vidt jeg vet, 5,5 mill innbyggere i Norge Er vi så mange alt? har "altid" hørt litt over 4.5 mil jeg! Mulig jeg ikke har fulgt med i den senere tid... -- Trodde heller ikke at det var mulig å signe opp oss nettbutikken med flerne passord når du signer deg inn med samme navn/adresse etc. Har selv prøvd en gang jeg hadde misset et pass, men fikk bare beskjed om at jeg var kunde osv.. Endret 14. juli 2005 av Blacki Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Off-Topic: Det er 4,5 millioner innbyggere i Norge. http://www.norway.org/facts/facts.htm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Off-Topic: Det er 4,5 millioner innbyggere i Norge. http://www.norway.org/facts/facts.htm For å flisespikke litt: 4.606.400 pr 1. Januar 2005 CrZy_T Skrevet: 14/07/2005 : 14:33]Jeg synes de skulle ventet på kunde nr. 1048576 Jeg synes det er mer svung over ordet "1 million" enn over "1 megabinær". Men hvem vet, kanskje det blir en kunde nummer 1 megabinær snart også Edit: Jeg fikk en idè: Hvorfor oppretter ikke nettbutikkene felles "bysentraler" der folk kan hente varene sine direkte. Varer som er kjørt ut av felles lastebiler fra nettbutikkene. Jeg er sikker på at disse kan bli gode konkurrenter til posten på både pris og behandling av pakker og bli populære i sentrale strøk rundtom i landet. Posten trenger absolutt konkurrenter på de strekningene som er så mye traffikert at det lønner seg med to transportører (mellom byer + nettbutikkenes lagre). Så kan kundene velge selv om de vil bruke posten eller nettbutikkenes transportsystem son transportør. Endret 15. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå