Dux ducis Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg vil lage en side til en Warcraft III-klan. Siden de har nå er litt utdatert (HTML/CSS med kun en som legger til nyheter og info "manuelt"). Det jeg kunne tenke meg er å lage en side hvor alle medlemmene kan gå inn og legge til profiler av seg selv og noen utvalgte kan legge til nyheter og laste opp replayer (demoer). Hva trenger jeg for å få til en slik side? Jeg kan HTML og CSS ganske brukbart, men jeg vet det trengs noe mer enn det Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Du har i hvertfall kommet til riktig forum! for PHP er tingen her!!! Hvis du ikke har noe som helst peiling på PHP selv, eller kjenner noen som har det, så vil jeg nesten anbefale deg å bruke et ferdigskript, som phpNuke. Men det anbefales kun som siste utvei.. Det aller beste er å skrive koden selv... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg kunne jo prøve å lære meg det, men da hadde det vært fint med noen linker til gode tutorials. Eller er det noen som vet om noen ferdige "templates" jeg kan bruke? EDIT: Nå så jeg sticky (Jeg er fortsatt intressert i å vite hva man trenger til en slik side, ikka bare hvordan man koder php.) Endret 14. juli 2005 av Zythius Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det første du må gjere, er å skissere kva du vil ha med. Det er det aller viktigaste. Anne van Kesteren har skreve eit lite utdrag av kva han ser på som eit perfekt system. Det bør du lese. Det finns ein tutorial til å lage eit CMS: http://www.intranetjournal.com/php-cms , men eg vil anbefale deg å få ei viss forståing for alle funksjonane som er i bruk i denne vegvisaren før du byrjar. Copy/paste er unødvendig å eingang prøve å bruke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå