hanskongen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Nå er nok en gang telenors nettsider nede igjen på grunn av problemer. Både på WEB og WAP... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, det var de i går også, men kun i perioder. Uansett - svakt!! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Nok en gang er vel "litt" overdrevet, kan ikke huske den har vært nede på evigheter.. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Når det skjedde flere ganger i kortere og litt lengre perioder i forrige uke også, vil jeg påstå at det er igjen... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Nå har dråpen rent over. Telenor er ubrukelige og jeg skal bytte både meg selv og alle andre jeg kjenenr over til Netcom. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Selger ikke du NetCom da, Crazysteps? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Det som virkelig er frustrerende er når Telenors forhandlersider er nede (eller noen av systemene bak ikke funker), og en lang kø med kunder venter. Endret 17. juli 2005 av oro2 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Men dette kan vel skje alle, og gjelder vel ikke Telenor spesielt. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er de det har skjedd mest med i det siste, men det kan skje alle ja. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 NetComs mine sider er jo høyst ustabil de også, noe de har vært over lengre tid. Og den dag i dag fungerer den fremdeles ikke optimalt. Så at Telenor eller NetCom er verre enn den andre, er jeg uenig i! Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nå tenkte jeg på forhandlersidene ( https://www.telenorforhandler.no/ vs Netcom DOWE og tele2) Mitt utsagn var bassert på egne erfaringer den siste tiden og trenger slett ikke være representativt... Problemer kan oppstå hos alle. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Nei, nå er jaggu sidene nede igjen... S-H-I-T!! Andre sider virker. Dessuten får jeg ikke henta posten fra min Mobilpost-konto i Outlook. Men heldigvis har jeg e-postvarsling på mobilen slik at jeg fikk lest en mail som var kommet inn, via wap. Godt det er mange muligheter... Endret 21. juli 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Crazysteps: Nå har dråpen rent over. Telenor er ubrukelige og jeg skal bytte både meg selv og alle andre jeg kjenenr over til Netcom. For netcom er bedre. De har muligens ikke problemer med sin nettside, men det har vært mye nedetid på nettet sitt.. Er det bedre og ikke få ringt ut og sendt meldinger en at hjemmesiden er nede? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Crazysteps: Nå har dråpen rent over. Telenor er ubrukelige og jeg skal bytte både meg selv og alle andre jeg kjenenr over til Netcom. For netcom er bedre. De har muligens ikke problemer med sin nettside, men det har vært mye nedetid på nettet sitt.. Er det bedre og ikke få ringt ut og sendt meldinger en at hjemmesiden er nede? Jeg har ikke opplevd mye problemer med nedetid hos Netcom. Har heller aldri hatt problemer med nettsidene til netcom. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Under mine 4-5 år som Netcom-kunde opplevde jeg mye nedetid på www.mother.no (som kjent, helt lagt ned i dag), og forholdsvis ofte ustabilitet på "Min side"-tjenesten (treg, pålogginsproblemer o.l.). Nedetid på selve nettet deres opplevde jeg tilnærmet aldri! Forøvrig så syntes jeg forhandlersiden til Netcom var stabil for det meste, opplevde oftere problemer med Telenor sin forhandlerside. Men det begynner snart å bli ett halvt år siden sist jeg brukte disse sidene i jobbsammenheng, så bildet kan være annerledes i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå