Sitronkake Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei, er det noen som vet om en webside hvor man kan uploade bilder fra mobiltelefon ved å sende bildet til et nummer, slik at man kan laste det ned hvor enn man er? Har kabel for å overføre til PC, men det hadde vært mye lettere. mvh, Sitronkake Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hvis du logger inn på telenor.no så kan du sende bilde til ditt eget nummer eller noe sånt, for så og laste dem ned hos telenor.no.... jeg gjorde noe sånt en gang i tiden i hvertfall... det forutsetter at du har telenor seff... skulle sjekke men telenor sine sider er nede nå Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Hm, ok. Har Telenor, så jeg kan sjekke senere. Hva med i internasjonal sammenheng? Har en venn i England som vil sende bilder, men det virker ikke. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Dette er ikke helt som du spurte etter men.. På FlickR så kan man maile bildene rett ut på nett !!!! Man mailer dem fra mobilen til sin konto.. Så kan du vel kanskje laste dem ned etterpå.. FlickR Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Må du huske at å gjøre det via internett vil koste da, i forhold til hva kabel vil gjøre. Av alternativer har du jo også infrarød og bluetooth. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Må du huske at å gjøre det via internett vil koste da, i forhold til hva kabel vil gjøre. Av alternativer har du jo også infrarød og bluetooth. Tanken var at jeg skulle være uavhenging av PC for å laste opp bilder på nett. FlickR gjør nok ikke susen, dessverre Noen flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå