834HF42F242 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Ja, og dette visste vi lenge før finalen. Fjortisene satt og stemte opp dette talentløse vesenet, bare fordi huns spilte fornuftig og jordnær. Man kommer ikke langt med å være sånn, og det norske publikum er ikke i stand til å stemme frem de virkelig gode talentene. Jeg tenker da først og fremst på Alejandro, som hadde en stemme fra oven. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg likte faktisk ikke 'Ali'. I mine ører så sang han for det første falskt og ikke minst kjedelig. Særpreg er ikke nødvendigvis en positiv ting. I mine øyne så har de beste idolene vært Sandra og Tone. Søte jenter som tar seg godt ut foran kamera. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kurt er jo ganske bra på radio da Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ikke glem Erik som var med i årets Idol. Han hadde stemme han.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) -snip- Endret 15. juli 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Joan Osborne. Whaaat if Goood was ooone of uss.. etter den hiten har jeg ikke hørt mer av henne bli spilt noen steder. Har den CDen, og den er bra utover den ene storhiten. THE WEATHER GIRLS med sin ene superhit: "IT'S RAINING MEN" Det var da ikke akkurat så store forventninger da hun slapp den sangen. Det er foskjell på å slippe en sang som blir en hit og så bare gi ut noe mere som ikke er ment som å bli "den nye hit'en" på gata. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror det er flere her som bør lese definisjonen på en kalkun. One-hit wonders og en kalkun er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror det er flere her som bør lese definisjonen på en kalkun. One-hit wonders og en kalkun er to forskjellige ting. My point exactly. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva med han KISSfyren, var det Gene Simmons han het? Han kom med album, tror det gikk rimelig dårlig med det, særlig med tanke på forvetningene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jepp Asshole var aldri noen musikalsk høydare... Men jeg tror at Genes ego har vokst seg for stort etter så mange år i Kiss til at han kan klare å få noe suksess som soloartist.. Han overvurderer seg selv og hvor mange som kommer til å like det han gjør.. Og er sikkert ikke spesielt god til konstruktiv kritikk heller... Er vant til å kunne gjøre alt han tar i til gull vettu Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 også har han jokka 3000 damer Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jaha, så å ha jokket en masse damer er ett av kriteriene for å bli en musikalsk kalkun? Jøss, man lærer stadig noe nytt. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Sandra kom jo bare vidre fordi hun var pen, hun kunne velegentlig ikke synge.. Men, jeg har ikke noe i mot eyecandy og deilige pupper Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jaha, så å ha jokket en masse damer er ett av kriteriene for å bli en musikalsk kalkun? Jøss, man lærer stadig noe nytt. Sa ikke at det hadde noe med at han var kalkun å gjøre. Men at han har gjort det Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 <-- tenker på Rune Rudberg (men han er knapt noen kalkun) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det skal også sies at solokarrieren til Emma Bunton, Mel B og Victoria Beckham fra Spice Girls var en trist affære. Geri Haliwell og Melanie C. hadde i hvertfall antydninger til platesalg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå