Gå til innhold

Den største musikalske kalkunen noensinne

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Ja, og dette visste vi lenge før finalen. Fjortisene satt og stemte opp dette talentløse vesenet, bare fordi huns spilte fornuftig og jordnær. Man kommer ikke langt med å være sånn, og det norske publikum er ikke i stand til å stemme frem de virkelig gode talentene. Jeg tenker da først og fremst på Alejandro, som hadde en stemme fra oven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte faktisk ikke 'Ali'. I mine ører så sang han for det første falskt og ikke minst kjedelig. Særpreg er ikke nødvendigvis en positiv ting.

I mine øyne så har de beste idolene vært Sandra og Tone. Søte jenter som tar seg godt ut foran kamera.

Lenke til kommentar
Joan Osborne. Whaaat if Goood was ooone of uss.. etter den hiten har jeg ikke hørt mer av henne bli spilt noen steder. Har den CDen, og den er bra utover den ene storhiten.
THE WEATHER GIRLS med sin ene superhit: "IT'S RAINING MEN"

Det var da ikke akkurat så store forventninger da hun slapp den sangen. Det er foskjell på å slippe en sang som blir en hit og så bare gi ut noe mere som ikke er ment som å bli "den nye hit'en" på gata.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jepp :) Asshole var aldri noen musikalsk høydare...

Men jeg tror at Genes ego har vokst seg for stort etter så mange år i Kiss til at han kan klare å få noe suksess som soloartist.. Han overvurderer seg selv og hvor mange som kommer til å like det han gjør.. Og er sikkert ikke spesielt god til konstruktiv kritikk heller... Er vant til å kunne gjøre alt han tar i til gull vettu :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det skal også sies at solokarrieren til Emma Bunton, Mel B og Victoria Beckham fra Spice Girls var en trist affære. Geri Haliwell og Melanie C. hadde i hvertfall antydninger til platesalg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...