834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg holder en knapp på idolhysteriske Kjartan Salvesen. Snakk om å gi platekontrakt til feil mann. Han forsvant like fort som han kom, og et siste desperat forsøk på å fremme seg selv i årets idolfinale, hjalp ikke det spor. Kjartan Salvesen, om ikke verdens så i hvert fall norges største flopp! Edit: Definisjon av kalkun/flopp En artist/gruppe som det er skyhøye forventninger til, men når et album/singel blir sluppet, forsvinner all oppmerksomhet og artisten selv. Endret 14. juli 2005 av anth Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke dumt! Men syns også Maria Mena's forsøk borti i statene fortjener en plass her! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Jepp, hun klukket i vei på TV der borte. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Sandra har jo oppnådd noe da. De andre som var med idol det året har jo klart seg bedre enn Kjartan. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Sandra I say, nice TITTIES! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan ikke kalle Sandra en kalkun, da har dere ikke skjønt mye. Dama tjener penger som gress, hun selger massssse singler, kan velge og vrake mellom Norges mest populære artister å jobbe med, og topper VG-lista konstant. Det at du ikke LIKER henne har ingenting med flopp eller kalkun å gjøre. En kalkun er noen som blir kjempehypet, for så å floppe fullstendig med platesalg og billettsalg. Sandra har gjort det motsatte. Evt. ha EN hit og så forsvinne for godt. Eller noen som hyper seg selv hinsides før release og ikke lever opp til sine egne forventninger engang. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Sier meg 100% enig med Bitex. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Milli Vanilli ble vel en god kalkun etter en rekke avsløringer. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, og uttrykket Milli Vanilli-testen er kommet for å bli! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Norske Babel Fish gikk vel på trynet så det sang etter. Fagre løfter om USA lansering o.l ble vel aldri innfridd. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Babel Fish ja.. De hadde jeg nesten glemt, men de kom fram igjen når jeg leste TAAB sitt innlegg. Så vidt jeg husker hadde de skikkelig god plate (rett meg hvis jeg tar feil), men så forsvant de bare Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Babylon Zoo, for de som husker dem. Hadde den "Spaceman" singelen som Levis brukte i reklamene sine i en uke eller hva det var. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 one hit wonders på en måte? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nei. Eller, det kan være, men en kalkun er en/et band som har gjort det bra og har skyhøye forventinger til neste album. Se på Coldplay f.eks; De hadde levert to gode album og hadde som en følge av det høye forventinger til sin neste plate (X & Y). Hvis den hadde blitt skikkelig dårlig hadde det vært en skikkelig kalkun (men det ble den jo ikke, bare brukte Coldplay som eksempel ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Babylon Zoo, for de som husker dem. Hadde den "Spaceman" singelen som Levis brukte i reklamene sine i en uke eller hva det var. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Aqua-Lenes solodebut "Play With Me"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror egentlig vi kan nevne de fleste idolartistene, Kurt Nilsen har vel så godt som forsvunnet fra rampelyset (grunnet familiære årsaker). Han fronter dog McDonalds Happy Meal i Tyskland. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Kurt Nilsen var ingen flopp. Vi sendte han på World Idol, og han vant. Dessuten selger han plater som hakka møkk, og spiler på radioen hele tiden. Nei, Kurt er faktisk ingen Kalkun. Årets idolvinner derimot... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Mener da perioden etter han vant World Idol og ble medias kjæledegge. Synes ikke at han har levd opp til forventningene. Jorun er en døgnflue av dimensjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå