zyrex Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei! Kamerat av meg har en 1988 Citrõen BX.. Så vil han jo gjerne få den litt penere enn den er, så jeg lurte på om dere visste om noen sider med noe til den? Nye lamper, felger, bodykit - hva som helst egentlig.. Ellers, kan dere gi meg noen tips ang den bilen, noe som trengs å passes å eller noe? så får han beholdt den noen år på forhånd takk.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Vet bare om Musketier som lager styling til BX. Men åssen du faktisk får delene hitover er jeg usikker på. Tror det kan koste mer enn det smaker.. Bestefaren min hadde slike frontlykter på sin BX i sin tid, men syns ikke det var så kjempefint akkurat: Endret 14. juli 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Kom over dette bildet: Men nei du må nok prøve å finne noe universal-styling Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 En gruppe B rally BX hadde vært noe ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå