Gå til innhold

Hvilken sommerjobb har du?


Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jobber som resepsjonsvakt... Sitter på ræven, tar i mot betalinger en gang i timen, har internett, tv og cola automat på jobb... Strengt tatt får jeg betalt for å gjøre mye det samme jeg hadde gjort hjemme...

Lenke til kommentar

Jobber som sjauer på kaianlegg i Stavanger. Arbeidsoppgavene går ut på å laste og losse supplybåter som kommer fra Nordsjøen. En gang i blandt kommer det båter fulle av rør som skal losses. Det er alltid mye venting og en del overtid. Ventingen brukes ofte til kortspilling. Lønna ligger på rundt 130,- i timen.

 

Tror ikke det er mulig å finne en bedre sommerjobb, det sier alle sommervikarene som er inne. Beste jobben EVVAH!

Lenke til kommentar

Jobber som sommervikar på et skipsverft. Begynner klokka 7 og slutter klokka 15:15, (med 45min pause) Fikser og sjekker alt elekstronisk der, som skjøytekabler, vifter og lamper m.m.

 

Må av og til ut og koste og slik siden det er svært lite jobb denne sommeren :) Tjener 58,50kr timen :( Er 15, men liker jobben og lærer mye så jeg skal ikke klage

 

*pst!* Jeg får også gå opp i den høye kranen på 70meter. Det er fun det :D

Lenke til kommentar

jeg sorterer og priser ferdigvarer på Gilde. :dontgetit: Temperaturen på lageret ligger konstant på 0-3 grader og går i varmedress. kroppen slites på en del kjenner jeg ved at jeg går ut og inn i kulda. når det er pause sitter vi ute i solsteika hehe. med varmedress :D får 120spenn i timen. jobber skift. 0600-1400 ene uka og 1400-2230 den andre. skal jobbe tre uker til.

 

Edit: glemte å si at jeg ikke har noe liv annenhver uke :thumbdown:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Var første uka ungdomsleder på en barneleir som Turistforeningen arrangerte, og nå er jeg snekker (:D). Jeg har aldri snekra før, men det går såvidt. Tjener 150 kroner timen, ikke så verst når jeg er 17. I august er det ny Turistforening-leir, og da skal jeg hjelpe til der og tjene litt også.

Lenke til kommentar

jobber ved et skipsverft, for kommunen da. holder på å rydder rundt verftet, mye bæring av tunge stål-ting og diverse. veldig tungt arbeid men tjener greit nok. får 124,- i timen og skal jobbe der i 3 uker. blir en del tusenlapper av det. eneste som er kjipt er å stå opp klokka 6 hver morran...

 

BTW: skattefrikort! :p:thumbup:

Endret av amarios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...