Klekkus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg kjøpte denne, denne og denne Det fulgte med rheostat for å regulere hastigheten, jeg synes at 80mm og 120mm viftene bråker alt for mye, tenkte å benyte meg av angreretten og kjøpe de mest stillegående viftene jeg finner. Går det ant og sende de tilbakke de, nå som de er satt inn i kabinette og brukt? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 angreretten sier vle noe sånt som om du kan levere tilbake varen i tilnærmet ny og ubrukt stand, kan du benytte deg av denne rettigheten. Beste ahdde vært å bare ringe eller maile butikken, si at du synest viftene bråker for my og vil gjerne sende de tilbake om du kan få bytte de til stillere modeller. Er det en hyggelig butikk, går det nok. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kjøpt over nettet? = Angrerett 14 dager fra mottagelsen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvis dem ikke opplyste om angrerett har du 3 måneder på deg. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 MIST er kvalitetsvifter etter min smak. Kjøpt selv 92 og 120mm av de mer stillegående med rotasjonshastighet på min. Vifter som fulgte med mitt Tsunami Dream Thermaltake viftene der "120" mm bråket både mer og blås dårligere enn MIST 120mm vifta. Men er det at viftene bråker for mye på minimum viftehastighet? Ellers kan det være tette griller du som får viftene til å støye. Fra Microplex har jeg pleid å få en angrerett lapp ved kviteringen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Har sendt ei mail til microplex Den enetse vifta som "bråker" er 120mm'rn hørte om jeg kunne få den byta til denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå