xD^^ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Bump. Noen nyheter? Bilder? Lagt på is? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 lever enda, har vært på hytta så jeg har ikke fått gjort noe må uansett til en glassmester for plexi da jeg har skiftet planer skal ha større plexi for så og skru fast med (hvilke?) skruer... skal bort neste uke og men skal se om jeg ikke får begynt igjen etter det... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 UPDATE! Har endelig kjøpt meg plexi og skruer... kjøpte for lite skruer trodde jeg hadde kjøpt for mange i butikken da jeg kjøpte 12 skruer med mutter, de veide skruene for og finne pris? Er det bare jeg som henger etter? Kjøpte en plexi plate på 50x40cm 3mm tykk, hva er det dere tuller med? plexi er da ikke dyrt, kosta meg ingenting Fattern betalte kosta for det kun 149,- Operasjon Plexi Uansett, vel hjemme med boremaskin, stikksag og skruer begynte jeg på mitt lille eventyr, målte opp plexien sagde av 3cm og pjotta den i døra, så boret jeg det første hullet og klarte og få en sprekk på ca 5cm deretter putta jeg inn en skru så plata ikke skulle røre seg mens jeg boret de andre hullene heldig vi uten flere sprekker Etter og ha boret de 11 andre hullene tok jeg ut plata og fjernet beskyttelsesplasten og festet en sølvlist som jeg heldigvis kjøpte sammen med alt det andre crappet fra microplex.no. Etter jeg hadde festet listene, satt jeg inn vinduet og skrudde fast vinduet og tenkte hmm... det kommer til og bli et helvete og få denne døra inn i kabbiset... Det viste seg at jeg hadde rett... Sette inn døra Mens jeg ba til den allmektige AMD guden om at det skulle gå bra, gikk jeg og henta pcen uten hovedkort og innmat så klart, med døra liggende ferdig i garasjen,og operasjonsfrakken (hvit hettegenser) og doktorbriller (Lacoste nærsynt briller ) og vi kunne begynne... 5 minutter senere lå jeg på gulvet og skrek! Den passet ikke!!! Jeg trudde jeg skulle dø! Men det gikk over Etter og ha stabla meg opp på bena igjen begynte jeg og operere etter litt reserch fant jeg ut at det var skruene som tok nedi kantene... Fram med boret! Etter og ha boret litt med forskjellige størrelser der skruene tok borti gikk det bedre, men fikk enda ikke skru hullene til og matche de på kabinettet etter litt grubling kom jeg fram til at jeg kunne utvide hullene i kabinett døra til og nå med et nødskrik til de på kabinettet. Dette gjorde jeg og det funket!!! Jeg følte meg gjenfødt Etter jeg hadde gjort dette støvsugde jeg kabinettet og satt inn alle delene... og rydda litt seff. Jeg hadde kjøpt fluoriserende spray til og spraye viftene og litt annet med, det ble drit bra ! Føler meg stolt da jeg skrur på pcen for første gang på 3 uker... WTF!! etter 3 sek skrur den seg av igjen! Tenkte helvete, det kunne jo bar ikke være så lett... Men jo det var bare 4pin strømmen som ikke var plugga i... I morgen er det opprydding i garasjen, men nå skal det feires! Skal forresten bygge en HTPC utpå året følg med på den! Skal få med bilder der! Låner bare skolens DigitalCam WORKLOG Complete uten bilder... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ser veldig bra ut! men sleng ut noen bilder da! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Har som sagt ikke digital kamera... Skal se om jeg får lånt meg et cam for resultat bilde... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 gjør det! er virkelig keen på å se noen bilder her! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Bilde update at last Jeg har tatt noen bilder, kvaliteten er heller dårlig men man tager det man haver... her er albumet: http://photobucket.com/albums/a20/ZaPPza/Kabbis/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 så jo bra ut det, det lille jeg så da! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Har nå lagt ut noen flere bilder, klarere også http://photobucket.com/albums/a20/ZaPPza/Kabbis/ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Skal også legge på gjennomsiktig bilde på plexien av Vash, eller en annen anime fyr som ser rå ut, noen tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vash hørtes ikke dumt ut det da Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Har printa på bilde nå, ble ikke så bra elendige farger, pluss at jeg hadde for lite lys *kjøpe katoder* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå