Gå til innhold

Tastertur med Oled skjermer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech DiNivo hadde en viss "vil ha" faktor, men, jeg synes dette var så tøft at det oppnår min. MÅ ha faktor, med mindre det koster over 5000 så kommer jeg nok til å kjøpe det (driter egentlig i om det koster 3K når det kommer, jeg skal ha det)

 

Teit at dem viser det fram før det kommer i produksjon foresten, men, sånn er vel livet.. :tease: får håpe det settes i produksjon SNART...!

Lenke til kommentar
Med funksjonene sine burde det jo ikke være så vanskelig å få lagt til en æ, en ø og en liten å da! :) Dritstilig tastatur, skal naturligvis kjøpes om det kommer i Norsk utgave!

Tastaturet vil ha innebygd norsk, samt en mengde andre språk, da alle disse språkfunksjonene kan ligge ferdig programmert i tastaturet, alt du trenger å gjøre er sikkert å velge språk i driveren. Hvis da tastaturet ikke sjekker språket du bruker på PCen.

 

For oss som ikke bruker tastaturet som voldsoffer når man taper i spill så må dette være genialt. Man vil slippe å huske hva man har programmer hvor i spill, da man får knappene til å si "Hopp", "Lad" osv. Det kan bli kult å spille FPS spill når man har bilder av våpnene i tastene i stedet for "Gun".

 

Så på nettsiden dems at de hadde en spesiell Mac mus også, formet som en pil. Den var ikke like genial. Blir prisen rundt 2000,-, og bruken av funksjonene lette så havner det hos meg.

Lenke til kommentar
Med funksjonene sine burde det jo ikke være så vanskelig å få lagt til en æ, en ø og en liten å da! :) Dritstilig tastatur, skal naturligvis kjøpes om det kommer i Norsk utgave!

mye av poenget er jo at du ikke trenger norsk eller noen lokalisert utgave da alle tastene består av skjermer og kan vise hva som helst ;)

 

fikk griselyst på det jeg og, ganske genialt konsept synes jeg.. men spørs på prisen...

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Med funksjonene sine burde det jo ikke være så vanskelig å få lagt til en æ, en ø og en liten å da! :) Dritstilig tastatur, skal naturligvis kjøpes om det kommer i Norsk utgave!

mye av poenget er jo at du ikke trenger norsk eller noen lokalisert utgave da alle tastene består av skjermer og kan vise hva som helst ;)

 

fikk griselyst på det jeg og, ganske genialt konsept synes jeg.. men spørs på prisen...

:blush: Herregud, jeg har ikke godt av å sitte så mye på PCen at jeg surrer som det der! :p Sorry, sorry..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
en fyr på den engelsk/amerikanske siden påsto han hadde kjøpt ett for $500

Tviler på det, siden selskapet selv sier i et intervju at det vi ser kun er 3d animert. De har ikke laget det enda, iflg. denne artikelen:

 

TC: Is that (in the pictures) a working model/prototype?

Art: This is so called 3D prototype.

 

TC: You say you expect prototypes in Autumn, but then what is in the pictures?

Art: These are 3D rendered images. I know we're good at this.

 

Hvorvidt tastaturet vil være "sølbart":

TC: Is it Waterproof/Spill Proof?

Art: We will sell coffee cup holder to be attached to the table leg separately. Because we don't plan to make this keyboard coke-proof in order to lower the production cost.

 

TC: I guess I didn't make myself clear... What I meant is more like, since there are all these little 'video' screens and lots more circuits, what sort of protective measures will you be using?

Art: Well... try to pour coffee into your monitor. Not all the things on Earth have to be THAT foolproof.

 

En annen ting, angående feelingen av tastaturet:

TC: What will the keys 'feel' like? are they the soft touch type, or 'springy' type etc?

Art: The keys will feel like on an Apple Extended keyboard II, I hope.

 

Og lifespan?

TC: How durable will it be/is it?

Art: We keep in mind 4-5 years lifespan.

 

Men morro ser tastaturet ut... :o)

 

-Escariot

 

btw.. en stilig funksjon:

TC: Are you going to have like a screensaver type thing that when you walk away from your computer the keys can form some custom image, or maybe even an advertisement!

Art: Your idea is to call it a screen-saver. We call it a key-saver.

Endret av escariot
Lenke til kommentar
Hvorvidt tastaturet vil være "sølbart":
TC: Is it Waterproof/Spill Proof?

Art: We will sell coffee cup holder to be attached to the table leg separately. Because we don't plan to make this keyboard coke-proof in order to lower the production cost.

 

TC: I guess I didn't make myself clear... What I meant is more like, since there are all these little 'video' screens and lots more circuits, what sort of protective measures will you be using?

Art: Well... try to pour coffee into your monitor. Not all the things on Earth have to be THAT foolproof.

 

Og lifespan?

TC: How durable will it be/is it?

Art: We keep in mind 4-5 years lifespan.

jaja, selv om den kansje bare varer en 4-5 år, så kommer jeg nok til å kjøpe ett eksemplar, kall meg gal, men dette tastaturet må jeg bare ha.

Nå skal vi også huske at 4-5 år i data'ens verden er en del, for alt vi vet så finnes det kansje flere tastaturer på markedet som tilbyr det samme som dette tastaturet da.

 

Angående det med at den ikke tåler søling er jo kjipt, men så er jeg da heller ikke av den typen som søler på tastaturer, så jeg tror ikke det vil være noe problem for meg i allefall...

Endret av pcfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...