Gå til innhold

Hvor mye er dette kabinette værdt

Anbefalte innlegg

Som sagt overtaksten forteller nesten alt.

Det er dette kabinette det er snak om, OBS! I det såkalte vingen på døra, motsat side av vindue er det ei lit styg liten ripe

Kabinette er litt under 2 månder gamelt.

Noen som har peil på hvor måe det er været, med 4 uv katoder og en sound control i?

EDIT: Trykk Leif

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld for at jeg bruker denne tråden, men siden du allerede har fått svar lurte jeg på hvor mye jeg kan få for dette. Er under 1 mnd gammelt, ikke ei eneste ripe, egentlig kun brukt 2 uker fordi jeg skulle på ferie rett etter kjøp, er behandlet som ei dronning. Grunnen til at jeg vil vite det er fordi det er tvilsomt at jeg får vannkjøling der, og det var litt dyrt for meg, trenger penger til mp3-spiller. :roll:

Lenke til kommentar
Unnskyld for at jeg bruker denne tråden, men siden du allerede har fått svar lurte jeg på hvor mye jeg kan få for dette. Er under 1 mnd gammelt, ikke ei eneste ripe, egentlig kun brukt 2 uker fordi jeg skulle på ferie rett etter kjøp, er behandlet som ei dronning. Grunnen til at jeg vil vite det er fordi det er tvilsomt at jeg får vannkjøling der, og det var litt dyrt for meg, trenger penger til mp3-spiller. :roll:

ca 2000

Lenke til kommentar

For 900 så hadde jeg kjøpt det TVERT! :p Men, jeg tror nok du skal greie å få en 18-1900 for det kabinettet. Men, hvis du selger det for 900, så kan du pm'e meg, så skal jeg kjøpe det... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...