Klekkus Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Som sagt overtaksten forteller nesten alt. Det er dette kabinette det er snak om, OBS! I det såkalte vingen på døra, motsat side av vindue er det ei lit styg liten ripe Kabinette er litt under 2 månder gamelt. Noen som har peil på hvor måe det er været, med 4 uv katoder og en sound control i? EDIT: Trykk Leif Endret 14. juli 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 250 til 300kr.. er ikke så bra kabinett og det har ripe så Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 er det ikke værdt mer, det kostet 700 nytt, og det er 4 katoder som skal følg med Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 jeg vile aldri betalt mer enn 300kr for det der Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 maks 300, er du heldig kan du få 400 hvis du selger det til en eller annen forvirret fjortis. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Som sagt; Maks 300. Personlig ville jeg ikke gitt mer enn 300 inkludert frakt, men det hadde vært p.g.a. katodene, og det er jo altdi noe jeg kunne brukt kabinettet/delene til Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Huff... Det der ville jeg nok ikke tatt om jeg fikk det kastet etter meg... Men stiller meg bak de fleste andre her, 300 er nok en grei sum, spes siden det har en ripe... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bildet av ripen kunne jo alltids vert til hjelp. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Bilde av ripen markert med blått Endret 16. juli 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Unnskyld for at jeg bruker denne tråden, men siden du allerede har fått svar lurte jeg på hvor mye jeg kan få for dette. Er under 1 mnd gammelt, ikke ei eneste ripe, egentlig kun brukt 2 uker fordi jeg skulle på ferie rett etter kjøp, er behandlet som ei dronning. Grunnen til at jeg vil vite det er fordi det er tvilsomt at jeg får vannkjøling der, og det var litt dyrt for meg, trenger penger til mp3-spiller. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Innos: Det kabinettet kan du sikkert på ca. 900kr for tror jeg Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Seriøst? Det er jo langt under halve prisen. Da tror jeg jeg beholder det. edit: De fleste på bruktmarkedet selger kabinettene sine for 200kr billigere enn det ble kjøpt for. Endret 16. juli 2005 av Innos Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Beklager, trøtt... Ble litt sent i dag tidlig Egentlig mente jeg ca. 1900kr, prisene synker kjapt må du huske på (brukte ting; 10% forsvinner på vei hjem fra postkontoret) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ok, det var ikke en gale pris, var noe sånt jeg tenkte meg, får prøve å putte inn bigwater i dag eller i morgen, så får vi se, takk for hjelpa. Lenke til kommentar
underground Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Bilde av ripenmarkert med blått Syns ikke ripa var noe værre enn kabinettet :!: men 300 er vel en grei pris. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Unnskyld for at jeg bruker denne tråden, men siden du allerede har fått svar lurte jeg på hvor mye jeg kan få for dette. Er under 1 mnd gammelt, ikke ei eneste ripe, egentlig kun brukt 2 uker fordi jeg skulle på ferie rett etter kjøp, er behandlet som ei dronning. Grunnen til at jeg vil vite det er fordi det er tvilsomt at jeg får vannkjøling der, og det var litt dyrt for meg, trenger penger til mp3-spiller. ca 2000 Lenke til kommentar
LasseH Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hater det kabinettet, og pluss at det er riper i den, ville ikke jeg gitt noe for det. Hvorfor kan du ikke bare bruke det selv? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hater det kabinettet, og pluss at det er riper i den, ville ikke jeg gitt noe for det. Hvorfor kan du ikke bare bruke det selv? Fordi det er et stygt, og sikkert dårlig kabinett. Du sa det jo selv til og med. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Unnskyld for at jeg bruker denne tråden, men siden du allerede har fått svar lurte jeg på hvor mye jeg kan få for dette. Er under 1 mnd gammelt, ikke ei eneste ripe, egentlig kun brukt 2 uker fordi jeg skulle på ferie rett etter kjøp, er behandlet som ei dronning. Grunnen til at jeg vil vite det er fordi det er tvilsomt at jeg får vannkjøling der, og det var litt dyrt for meg, trenger penger til mp3-spiller. For 900 så hadde jeg kjøpt det TVERT! Men, jeg tror nok du skal greie å få en 18-1900 for det kabinettet. Men, hvis du selger det for 900, så kan du pm'e meg, så skal jeg kjøpe det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå