andgeorg Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg skal sette sammen en ny maskin som jeg håper vil bli rå til spilling. Har allerede bestillt følgende komponenter, men er usikker på om dette systemet MÅ ha vannkjøling, eller om det vil klare seg greit uten (uten at det blir masse bråkete vifter). Håper noen kan svare meg på dette. Her er min maskin: Antec Performance P180 Sølv med Fortron-Source Strømforsyning ATX-550W Asus A8N-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 med Zalman Northbridge Kjøler AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz OEM med Arctic Cooling Silencer 64 Ultra TC OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition Club3D Geforce 7800 GTX 256MB PCIe Western Digital Raptor 74GB S-ATA Samsung Spinpoint P120S 200GB S-ATA II NEC DVD-brenner ND-3540 bulk, intern Ellers lurer jeg på om disse komponentene lar seg overklokke, og ellers om dette er et bra valg av komponenter (har fremdeles mulighet til å endre). Lenke til kommentar
apwr Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Dette systemet kjører helt fint uten vannkjøling. Det ser også ut til at du har et meget klokkevillig oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå