tomlundb Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei Kan noen hjelpe. Alle mailer kommer i retur som undelivered. Bruker Outlook og/eller Becky. Alle adressene er riktig da jeg kan sende de samme med Gmail uten problem Er det virus?? Mvh Tom Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 du må huske å bruke riktig smtp server, da for eks. bluecom sin funker ikke om du sitter på telenor llinje Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Førsøkt med smtp.powertech.no, smtp.adsl.no, smtp.start.no De blir sendt og alle kommer i retur. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Førsøkt med smtp.powertech.no, smtp.adsl.no, smtp.start.noDe blir sendt og alle kommer i retur. Hva sier feilmeldingen? 550 eller noe annet? Hvilken ISP bruker du da? Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke noe feilmelding. Undelivered mail returned to sender. Det er alt. Uforstålig. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hvem har du internet fra der du sitter nå? Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Telenor bredbånd E-post leverandør: start.no (powertech.no) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 siden du har telenoro er smtp serveren du må bruke er smtp.online.no selv om du har mail fra start Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 smtp-serverene godtar ikkje mailsendinger som kommer fra andre domener enn sitt eige. Dette er rett og slett for å forhindre at serverene skal bli misbrukt i spamsamaheng. Når ein sitter med ISP A må ein bruke ISPens smtp-server uansett kven mailadressa går på (hotmail, gmail og andre webside-baserte mailprogram/klienter har ikkje desse behova) Om eg skal sende post frå mi uio-adresse heimanfrå må eg bruke telenors smtp for å få sendt det, mens når eg sitter på jobben må eg bruke uios smtp for å få sendt privatmailen. Lenke til kommentar
Uzumaki-Naruto Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 dette må være et luksus problem for jeg får brukt smtp.start.no / smtp.<minserver> og alt funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå