Slartibartfast Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Kjører nå min Athlon XP 1900+ på 1699. Da jeg etter flere "crash" satte den ned til orginal 1600mhz nektet maskinen å boote... Kan noen vere so snille å fortelle meg hva dette kan bety? Ville trodd det ikke skulle vert noe problem å kjøre på orginal... /me er forvirret Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 sikker på at du ikke har kommet borti noen andre instillinger i biosen? Jeg ville iallefall prøvd å resette den (jumper en eller annen plass på hovedkortet) Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 vel.. når jeg klokka den opp igjen funnket det fint igjen så jeg har ikke peiling hva som har gått galt... Jeg syntes det virka litt rart:/ Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 PC-en min gjorde også noe lignende. Den kjørte stabilt på 1.4GHz. Klokket den opp til 1.6GHz og det var stabilt. Klokket enda litt til, men da ble det ustabilt. Klokket ned til 1.4GHz igjen, men samme ustabiliteten var der... Skrudde av PC-en og la meg til å sove. Neste dag fungerte den fint. Den som hadde forstått alt PC-en gjorde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå