TST Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Uansett, jeg mener at alle eksisterende telletråder som ikke holder en viss kvalitet, burde flyttes/stenges. Som nevnt tidligere er det noe vi også ønsker, og prøver å gjøre noe med nå. Hvis du ser noen tråder som bør bli stengt, flyttet eller redigert, så er det supert om du rapporterer dem inn. :-) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Telletråder er det endel av, men syntes hovedproblemet på dette forumet er folk som putter ord i munnen på andre eller mangler sans for sunn fornuft. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Synest det er generelt mykje telletråder på heile forumet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Snabben: Det er ikke det tråden her handler om. zeph: Jeg mener det er spesielt mange på gamer.no-delen. Se selv. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Snabben: Det er ikke det tråden her handler om. zeph: Jeg mener det er spesielt mange på gamer.no-delen. Se selv. Men det handler om å gjøre forumet bedre. Og TST navnte på å gjøre forumet bedre, derfor kommenterte jeg hva jeg syntes kunne gjøres i tillegg til å fjerne tellertråder. Endret 22. juli 2005 av Snabben Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Etter min mening burde ingen telletråder tolereres enten brukerne synes at de er så fine å ha eller ikke. Tråder som hvilket spill kjøpte du sist er og blir telletråder uansett hva trådstarter og moderatorer sier. Jeg tviler og på at man skulle begynt å gi folk som postet "telleposter" advarsler. Det enkleste er nok å hive dem i off-topic seksjonen, og holde dem der til evig tid. Der er ikke postcount aktivert, og folk kan få poste det dem vil. Jeg mener at forumet bør være så ryddig som overhodet mulig. Det er vel kanskje litt vanskelig med tanke på antall moderatorer, men jeg mener at mye av det problemtet kunne vært løst om folk brukte report-knappen hyppigere. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Pga. repetering av det som allerede er sagt og vedtatt, velger jeg å oppsummere saken, og stenge tråden. Det er tross alt ikke så mye mer å diskutere. Takker for all tilbakemelding. a) Moderatorer ber brukere være flinkere med å bruke rapporteringsfunksjonen, men skal også være mer våkne selv med henblikk på telletråder. b) Moderatorer vil flytte eksisterende telletråder over til "Off-topic -> Annet" c) Nye telletråder blir stengt eller i noen tilfeller flyttet til "Off-topic -> Annet" (hvor post-count ikke øker). d) Behovet for flere moderatorer i spilldelen av forumet har meldt seg, og Gamer.no vil forhøre seg med et par potensielle brukere om de ønsker å hjelpe til som brukermoderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg