knockertommy Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei! Får denne meldingen: Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Denne begrensningen er lagt inn for å sikre at alle får korrekte resultater på testen, ved at vår server klarer å ta unna trafikken. Hvordan ordner jeg det, har XP pro english version. Håper på svar! Lenke til kommentar
JSS Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Var det på www.it-avisen.no eller www.itavisen.no? For på www.it-avisen.no får jeg samme melding som deg, men på www.itavisen.no funker det fint. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg får det på itavisen.no. Noen som vet hvordan jeg får det til? Lenke til kommentar
tos Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Funker fint hos meg, har også XP pro english. Under Internet Options har jeg Medium Security, Medium Privacy, og i tillegg har jeg Firewall påskrudd. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg vet av et speedometer som også er ganske bra, og som ikke har noen bruksbegrensning, vil du ha url, send meg en privat beskjed :wink: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 For å deaktivere cookies, må du trykke : Tools; Internet Options; Privacy og sette den til f.eks medium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå