Bob Ibsen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Vil 7800-serien komme i AGP-utgaver? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vil 7800-serien komme i AGP-utgaver? Lure veldig mye eg o på Håper det for oppgradering til PCI Express bare på grunn av det korte er ikkje aktuelt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vil 7800-serien komme i AGP-utgaver? Det håper nok Øivind Dahle også. (Sjekk linken: "Ø.D. sin sykkeltur" som står i signaturen min. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vil 7800-serien komme i AGP-utgaver? Det håper nok Øivind Dahle også. (Sjekk linken: "Ø.D. sin sykkeltur" som står i signaturen min. Jeg har sett den tråden, ja Magefølelsen sier at det ser dårlig ut for AGP-fans, og en viss sykkelrytter... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Helt greie specs egentlig. Er ikke så farlig om den ikke kommer i agp versjon, ser fortsatt ikke på denne generasjonen som en god oppdatering enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå