Gå til innhold

Ny versjon av K750i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flyttes til akam? er jo på akam, er vel rimelig rett plassert denne?.. :dontgetit:

Denne tråden ligger på "Forum -> Mobil og PDA -> Rykter og nykomlinger". Ikke på akam.no

Å bedømme etter smileyen så var nok dette en spøk i retning av "K750i har så bra kamera at den nesten hører bedre hjemme på akam.no enn på amobil.no".

Dog, jeg ser ingen grunn til å oppgradere mobil før jeg får harddisk (1" ca 4-10GB) i den neste mobilen min. Samt kamera på minst 2 megapixler, middels bra optikk (i forhold til digitalkameraer), mp3-avspillingsmulighet, Symbian, og USB-tilkobling der harddisken fungerer som ekstern harddisk uten å trenge drivere, samt en pris på under 3000kr (uten sponsing). Med andre ord, jeg regner ikke med å oppgradere telefon på minst ett år.

Lenke til kommentar
Dog, jeg ser ingen grunn til å oppgradere mobil før jeg får harddisk (1" ca 4-10GB) i den neste mobilen min. Samt kamera på minst 2 megapixler, middels bra optikk (i forhold til digitalkameraer), mp3-avspillingsmulighet, Symbian, og USB-tilkobling der harddisken fungerer som ekstern harddisk uten å trenge drivere, samt en pris på under 3000kr (uten sponsing). Med andre ord, jeg regner ikke med å oppgradere telefon på minst ett år.

Du har fine og strenge, men ikke så utrolig usannsynlige krav for din neste telefon, men lurer egentlig litt på hva det har med denne tråden å gjøre? :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg har en egen evne til å prate meg bort. Det startet med at jeg ville si at jeg synes kameraet på K750i har mange nok megapixler (for min del), men at jeg også stiller noen andre krav før jeg oppgraderer, som linsekvalitet, og så ballet det på seg. Beklager.

Lenke til kommentar

kjempeOT: harddisk i mobilen.. :no: hva skjer når man da mister den i bakken? og tenk på batterilevetiden osv. ser heller frem til minnekort på den størrelsen.

usb er merkelig at de ikke har tatt mere i bruk på mobiler.. burde jo være standard nå som man bruker mobilen som mp3spiller og kamera.

slik. måtte bare få det ut. no more OT, i promise. :wee:

Lenke til kommentar

Nokia N91 (tror jeg den heter) tilfredsstiller jo Simens fleste krav, men problemet er at den veier 160 gram, så den er jo knapt slepbar :!: Jeg kjøpte meg Sony P200 med 1 GB minnekort forleden, med den hensikt å kunne bruke minnekortet i en K750 når jeg kjøper denne. Og siden det nå ser ut til å være avklart at det ikke kommer til å bli noen oppgradert versjon så skal jeg nå ut og kjøpe :p

Hehe, tror 1 GB blir bra med minne for min del på telefonen. :dribble:

EDIT: ENESTE kjipe med K750 (utenom at den ikke har innebygget helikopter :ohmy: ) er at den ikke har Symbian 60...

Endret av andreas76
Lenke til kommentar

Begynner vel å gå litt OT nå?

;)

Tror konklusjonen her bør være å bare løpe å kjøpe K750'n din.

Om og hvis det kommer en annen brikke i denne mobilen kommer ikke forskjellen til å bli dramatisk (har hørt et fobedringspotensiale med 5%, da med bilder tatt innendørs og der hvor lyset ikke er optimalt)

:whistle:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...