Gå til innhold

AMD x2 og BIOS oppdatering.

Eijnar

Anbefalte innlegg

Skal naa oppgradere, og har alt klart for meg utenom CPU. Det jeg lurer paa er folgende: Hvis jeg kjoper en AMD x2 og ett hovedkort som har stoote for x2 med en BIOS oppdatering; vil jeg da paa noen maate kunne oppdatere BIOS med x2'en eller MAA jeg bruke en enkeltkjerne CPU for aa faa til dette? Haaper dere skjonte sp.maalet...

Trenger svar saa fort som mulig her.

EDIT: Hovedkortet jeg har tenkt aa bestille er: DFI LANPART n4 SLi DR

Endret av ZinnX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig at det vil bli vist som en enkeltkjerne ja. Mener aa huske jeg har lest at det funker uten BIOS oppdatering men at du da ikke vil faa utnyttet ytelsen med dobbelkjerne CPU'er. Men jeg vil vaere paa den sikre siden for jeg bestiller, saa hadde vaert fint om noen kunne svare sikkert paa dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Synes både tråd og tone (bump etter *to* timer) er særdeles *utidig*.

Om kortet støtter dual-CPU kan du slik Dragavon foreslår sjekke ut med leverandør (Netshop)...eller enda bedre.. direkte med DFI.. Neppe mange her på forumet som har akkurat akkurat den erfaring/kunnskapen du etterspør.

Se forøvrig her. Det er ting som tyder på at støtten for dual-CPU ikke er helt problemfri...

Lenke til kommentar

TL100S: Ja, er enig der. Skal roe meg litt. Er bare saa gira paa aa finne ut om det vil fungere.

BIOS..

Dette var veldig lett, du kunne brukt litt mer tid og besøkt produkt side hos DFI så hadde du funnet fram til denne BIOS-en der.

IKKE VÆR SÅ LAT!!!!!!!!!! 

Staljin

Ehemm, les hva jeg spor om du for du skriver...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
TL100S: Ja, er enig der. Skal roe meg litt. Er bare saa gira paa aa finne ut om det vil fungere.

OK...:)

Veit åssen det er.. og jeg var sikkert litt "grumpy" da jeg skrev det forrige innlegget... Sorry.. :blush:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...