bamsefar Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Halloen godtfolk! Ja, som tittel tilsier er Dirty Sniper Ratz på en rekutteringsrunde, og vi er på jakt etter nytt blod i guildet vårt på Daggerspine (Alliance). Vi søker spillere som er aktive, glade, tøsete, og er interessert i et skikkelig koseguild med god atmosfære og internt gameplay, og de som har lyst til å bygge et skikkelig guild hvor ting gjerne er litt mer personelig og vennskaplig en guild med 100+ medlemmer. Vi er på jakt etter spillere av alle klasser, men som tilferedsstiller guildreglene, som er: 1) Du må være 18 år eller over. 2) Du må være minst lvl 40 3) Du må ha ha mikrofon/headset og bruke Ventrilo når du spiller. Everyday grinding bør du ikke jatte dagen lang, men i instance er det påkrevd. Dette danner også mer hygge og bekjentskap med alle medlemmene i guildet. 4) Du må være glad og blid, og hjelpe de som hjelper deg. Akkurat nå består guildet av 25+ medlemmer, hvor 14 er lvl 60. Vi prøver å bygge opp noe større, og vil derfor få folk inn i rottevarmen. Samtidig som vi spiller mye online, har dsr pizza treff i Oslo med ugjevne mellomrom, samt et julelan i året hvor medlemmer fra alle spillene møtes. : Kort om guilden : dsr.wow er en underdivisjon i det store rotteriket, som startet med Delta Warrior for mange år siden. Siden den tid er klanen blitt utvidet til flere divisjoner, hvor det spilles Americas Army, Battlefield 2 og nå også World of Warcraft. Dirty Sniper Ratz er altså et stort community, men selve dsr.wow er fortsatt i startfasen, og derfor trenger vi deg til å starte noe stort. : Målet : Det store målet til dsr.wow er å skape et guild hvor folk gjør mer enn å bare spille. Det vil si at vi ikke er og vil ikke bli et guild hvor alt blir tatt bunnseriøst. Om vi snakker ingame, så er målet å få gå i gang i high end instansene, som MC og BWL (førstenevnte først logisk nok) Om dette høres interessant ut kan du gjøre to ting: 1) Besøke vår hjemmeside, registrere deg i forum og lage en søknadspost. Henvis gjerne til denne tråden. Fortell nyttig info om deg selv som diverse personlig info, klasse og lvl i spillet og ikke minst hva du vil oppnå i spillet. Vi vil komme tilbake til deg fortest mulig med et svar. 2) Whisper oss ingame. Admins for dsr.wow er per dags dato undertegnede (bamsefarEN ingame), tuxflux, khazad, caraghi og khalahmen. Lag gjerne også en post i forumet vårt slik at vi har noe håndfast å svare i. Det er ikke alltid man er pålogget samtidig. Vi håper virkelig å høre i fra akkurat deg Endret 14. juli 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg trykket på siden og det første jeg fikk lese var noe om FPS spill.. Noe sier meg at den administrative delen ikke helt faller i smak for min del Ja dette er en flame post, plx bit på.. Endret 14. juli 2005 av Blakken Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei! Virker som en mer eller mindre seriøs guild - positivt ment! Jeg har en lvl 60 Pala men jeg har ikke hjerte til at den skal forlate nåværende guild... selv om den ikke er veldig seriøs. MEN jeg har flere andre chars på vei "opp", med en lvl 32 Hunter som max (for øyeblikket). Hva med å ha en slags "trainee" periode fra ett eller annet lvl til lvl 40? Eller simpelthen vente til lvl 40...... (drodle-drodle...) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Eksisterer DSR enda altså? Har dere krympa en heil del, eller? Synest liksom å huske at dere var relativt godt kjente og sånt, eg.. Men, men Uansett, alliance på daggerspine er dominert av et par store guilds akkurat no (Forte, Guardians, Noctum, Apotheosanity og Divine Vengeance), så eg personlig trur det blir svært vanskelig for deg å prøve å få nok folk til å få utretta noke som helst. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hver gang jeg ser dere så ler jeg pga guild navnet Med vennlig hilsen, Photek <Torment> Undead Mage. @ Arve : Horde dominerer jo alliance på Daggerspine PVP-wise, det må du jo nevne Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) At det er et par store guilds som drar inn alt for mange folk er både jeg og resten av dsr fullt klar over, men dette fører også til at de overnevnte guilds har langt flere medlemmer enn de har bruk for, og mange sitter på benken og strikker eller lignende. Nettopp derfor prøver vi nå starte noe nytt fordi vi vet det finnes slike mennesker, og fordi vi vet det fortsatt er flere hyggelige folk som ikke har guild i det hele tatt. Blakken: Tja, vet ikke helt hva du sikter til, men kan fortelle at reglene som er satt er der fordi miljøet i hele dsr er veldig bra, og vi vil derfor ikke ha inn nyfylt fjortenåring som er ute etter å skape djevelskap. Er du først inne og viser deg som en real person kan jeg love at DSR er en virkelig god plass å være. Pervokris: Tanken er god, men vi prøver som sagt å bygge noe større, og da passer det ikke veldig bra om man har alt characters på samme server i forskjellige guilds. Arve Systad: Joda, DSR eksisterer som bare det, men veldig mange spillere i Americas Army, Battlefield og de andre spillene har blitt lei, og begynt med blant annet WoW. Nå er Battlefield 2 på vei tilbake igjen, så du ser nok mer fra den kanten. Men nå er det snakk om WoW, og det er der i allefall vi prøver å ekspandere nå. Endret 14. juli 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Uansett, lykke til med en nyoppstart av guildet. En mulighet (hvis dere har få medlemmer for tiden) er merge med et annet guild av samme "kvalitet", altså hvis dere er vant med daily MC / Onyxia farming, at andreparten også er i samme stand. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ser man det, ei jeg kjenner var med dere før (willov). Lykke til å spark lit horde rumpe! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Bamsefar: Ser ut som om dere kommer til å få et kjempe guild lykke til! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Samarbeid med et annet guild er selvfølgelig et alternativ, og vi har mulighet til det, men å komme snarest ned til MC er selvfølgelig fristende, men å utvide selve guildet er det som er det viktigste. Å si at vi er nyoppstartet blir litt feil, da guildet har eksistert siden april, men har bare vært for tidligere dsr medlemmer. Takker for lykke til og andre støtteerklæringer, men vil helst ha et par søknader EDIT: Kan forresten se ut til at jeg har klart å poste denne tråden i feil kategori, så om noen moderatorer har lyst å flytte tråden hadde det vært flott. Endret 14. juli 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Uff da.. hvorfor har dere 18års-grense? snakk heller litt med de som vil bli med og finn ut hvor modne de er. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 18 års aldersgrense >.< Dere skal gankes Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg beklager virkelig om dette støter noen, og vet at dette ikke gjelder alle personer under 18 år: 18års-grensen er der fordi vi vil verge oss mot de elementene vi ikke vil ha inn i vårt samfunn. Dette er da mennesker som er svært umodne og skaper mer kvalme enn hygge. Fjortisstrenden er også en grunn, men dessverre så ser man selv personer opp i tyverårene med symptomene Grunn nummer to er at medlemmene i DSR har en gjennomsnittsalder som nærmer seg alderen hvor en kvinne vil begynne å trekke av 10 år på sin virkelige alder. Tanker er annerledes, prioriteringer vidt forskjellige og det skal ikke mye til før man plutselig har to forskjellige miljøer. Den tredje grunnen er at DSR er et veldig sosialt guild, som arrangerer julebord og lan til sine medlemmer, hvor den sosiale delen er viktigere enn selve lanet. Dette vil da si at man går på byen osv, og jeg ville i allefall følt meg råtten om deler av medlemmene ikke fikk være med fordi de er for unge. Kanskje viktigst av alt er at dsr.wow er en underavdeling, og 18års-grensen gjelder gjennom hele rotteriket. Enkelte regler kan og skal ikke brytes (men det er ikke sagt at de ikke kan svagt bøyes om man skulle være i nærheten av kravet). Nå kan det virke som om jeg har fremstilt DSR som et naziregime, men dette er helt feil. Vi er bare redd for å ta inn personer som ikke passer inn, og som vi må si "Sorry mac, men dette fungerer ikke" til. Det er både kjipt å si det, men enda værre å høre det. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bamsefar: jeg tror guildet deres er av det mer seriøse slaget, ja. Og det er bra i og med at bl.a. mange spillere rett og slett mangler "god oppførsel". Så kan man jo legge hva man vil i det.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) @ Arve : Horde dominerer jo alliance på Daggerspine PVP-wise, det må du jo nevne Tjææ... Har ikkje vert i Battlegrounds på ei stund, så veit ikkje korleis det ligg an der. Eg hugsar berre at Ice Lord blei bugga heile tida, så eg orka ikkje vere der meir. Utafor Battlegrounds er det vel heller lite PvP-action såvidt eg veit. Helsing Arveh <Noctum> Level 60 Priest. Endret 15. juli 2005 av Arve Systad Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Kjører en liten bump på denne, vi er fortsatt ute etter folk. Vi har fått 2 nye medlemmer, men vil selvfølgelig få fler. Om det er alderrestriksjonen som stopper folk så kan det gjøres unntak om du er rett rundt hjørnet, så ikke nøl å søk om det er det som stopper deg Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Litt vanskelig å ta det navnet seriøst edit: til et spill som World of Warcraft. Endret 16. juli 2005 av uberhunter Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hver gang jeg ser dere så ler jeg pga guild navnet Med vennlig hilsen, Photek <Torment> Undead Mage. @ Arve : Horde dominerer jo alliance på Daggerspine PVP-wise, det må du jo nevne Psj, alliance eier jo horder i pvp på daggerspine. De har jo tross alt meg, ikke rart! Men ja, hordene på daggerspine er vel mere pvp aktige. Eller, de ganker mere, og får flere "honorable kills", er det ikke sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå