propel Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Min asus p4t 533-c poster ikke.jeg kun satt inn cpu og cpu vifte men det kommer ingen lyd og ingen bilde po skjermen(det bare blinker i power lyset po monitoren). Det Lyser et grønt lys nede til venstre som bare lyser hele tiden. spes: koolance pc 900 enemax 430(den nye med vifter regulering) asus g-force ti4600 kingstone pc 1066 rdram intel p4 2.4 (NW 533) det meste er kjøpt hoss komplett kommer ikke no lyd og ikke no bilde fra skjermen. HVA ER GALT??? Og jeg skal po lan til torsdag/fredag...dette er ikke bra..Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Og en ting til: Hopp og drit i dobbelt-posting! Ikke noe gjør meg mer forbanna!! Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har du satt rammen i riktig? Du må ha parvise brikker på det hovedkortet, du må også sitte dem på riktige måten, les i manualen, er vel også noen dummy brikker som må stå i ram-slottene som ikke er i bruk! Kan være lurt å lese i manualen og sjekke at du har koblet alt riktig, er lett å glemme ting som 12v pluggen og liknende om du ikke bygget p4 før. Lenke til kommentar
propel Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 hmm..har satt i 12v pluggen,EZ pluggen(den med 4 pinner for 12v tror jeg) den breie atx power greia,power switch, cpu vifte og skjerm kort....men ingen reaksjon...kan cpu eller hk være defekt? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 18:05, propel skrev:Min asus p4t 533-c poster ikke.jeg kun satt inn cpu og cpu vifte men det kommer ingen lyd og ingen bilde po skjermen(det bare blinker i power lyset po monitoren). Det Lyser et grønt lys nede til venstre som bare lyser hele tiden.spes:koolance pc 900enemax 430(den nye med vifter regulering)asus g-force ti4600kingstone pc 1066 rdramintel p4 2.4 (NW 533)det meste er kjøpt hoss komplettkommer ikke no lyd og ikke no bilde fra skjermen.HVA ER GALT???Og jeg skal po lan til torsdag/fredag...dette er ikke bra..Noen som kan hjelpe meg?? "poster ikke" er det booter du mener? I så fall: du må oxo ha skjermkortet i for at den skal det. Det holder ikke med bare cpu og ram! /steinih :smile: Lenke til kommentar
propel Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 har prøvd med kunn cpu + cpuvifte og skjermkort . ikke ram og ikke no hd, men akkurat samma respons Lenke til kommentar
steinih Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 For at den skal bott må du ma i minst cpu, skjermkort og ram! Uten det vil den ikke boote! Har du slått opp i manualen etter feilmedingene du får?(på hk) /steinih :smile: Lenke til kommentar
knut Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Du skal ikke ha både ez-plug og 12v kontakten i samtidig. Ta ut en av dem. Dessuten tror jeg at den skjekker rpm på cpu vifta. Siden du har vannkjøling finner den ikke en vifte. Vare sett på boxed vifta på cpu_fan tilkoblingen. Lenke til kommentar
propel Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Endelig fikk jeg det til å funke! Som en sa her så måtte jeg putte ram+cpu+skjermkort for å boote...digg ass...å nå er jeg klar for lan :smile: Takker for alle svar ! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå