cartMann Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hallo folkens. Jeg sitter her på lan og lurer på hvordan jeg kan uinstallere SP2 uten å må formatere. Vi skal spille BF2 men finner ikke hverandre og tror årsaken at jeg har SP2 mens resten har SP1. .... Så hvordan uinstallere SP2 uten å miste innholdet på harddisken? DÅRLIG TITTEL PGA. EN FEIL SOM KOM OPP AT JEG IKKE KUNNE FÅ TITTELEN JEG VILLE HA: UINSTALLERE SP2? PS: TRENGER IKKE Å UINSTALLERE BARE DEAKTIVERE. Endret 14. juli 2005 av cartMann Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hmm, tror ikke det er så lurt å av-innstallere det... Hvis du vil prøve, så gå på kontrollpanel -> så er den helt nederst elns. Hva med "Av-innstallere Service Pack 2 - hvordan?" ;] Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Man kan ikke deaktivere SP2. SP2 består av mange sammenslåtte sikkerhetsoppdateringer, små programmer, nye systemfiler, osv. Men det er vel ikke så mange ting i SP2 som kan være skyld i spillproblemene deres, det mest sannsynlige er vel den nye brannmuren som følger med SP2. Har du forsøkt å åpne en port i brannmuren for akkurat dette spillet? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan aldri tenke meg at SP2 er årsaken her, men brannmuren er et godt forslag pmarius. Dette fikser du cartMann, og deretter gjør du en god gjerning: Få de andre til å oppgradere sine. Ville du pælma bredbåndet ditt fordi de andre satt med 56k modem? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det er garantert at det er andre faktorer enn OS. Om man har SP1 eller SP2 spiller ingen rolle. Prøv å konfigurere nettverket på nytt, og sjekk samtidig at brannmuren gir andre tillatelse til å se maskinen din i nettverket. PS: De andre i nettverket bør oppgradere til SP2, da det er en god oppdateringspakke som fungerer utmerket. Dog er det lurest å oppgradere til SP2 på en fersk og ren Windows XP-installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå