Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Asus A8N Premium

Yoruk

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg holder på å bygge meg en så stillegående maskin som mulig, og lurer på om jeg skal kjøpe dette; Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16. Men det koster jo flesk heh.. 1800 spenn.

Det jeg lurer på, er om det finnes andre like gode SLI kort til amd cpu, som er passiv kjøling på, eller vifte som ikke bråker mye, til en rimeligere pris.

Kan denne være noe ? Abit AN8 SLI,nForce4 SLI, Socket-939 ATX, S-ATA, GbLAN, Firewire, PCI-Ex16, hvis det finnes en enkel og billig måte å montere på passiv kjøing på den eller noe i den duren.

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skriver Netshop i beskrivelsen av Asus A8N SLI Deluxe:

"NB ! Viften på dette hovedkortet bråker endel, og vi anbefaler derfor at man kjøper vår vare 12161 (Zalman northbridge kjøler) og bytter ut viften med denne slik at man slipper den støyen. Varen finner du som tilbehør til hovedkortet."

Da kan man ihvertfall ikke miste noen garanti der i gården. Og Komplett har blitt veldig fleksible med f.eks skjermkort-kjølere, at så lenge man monterer original kjøler ved problemer med skjermkort, beholder man garantien, så lenge det ikke dreier seg om helt tydelig brukerfeil.

Det er to clips på chipset-kjøleren du må løsne fra undersiden, pluss koble ut viftekabelen. That´s it. Så monterer du Zalman med lignende clips som tilpasses fleksibelt i forhold til hvert hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...