Gå til innhold

Starcraft II - Mens vi venter

Anbefalte innlegg

STARCRAFT II- For oss som venter i spenning!!!

First of all, there is no official information about the release or production of StarCraft 2. All we know is that Blizzard does plan on returning to the StarCraft Universe some time in the future.
Any Starcraft 2 rumors or development information you’ve heard is false. There have been several mods of other games that have been mistaken as StarCraft 2. These include a mod for C&C: Generals, Xel’Naga’s Vengeance (though this has been shutdown by Blizzard), and a mod for Warcraft III: The Frozen Throne, otherwise known as Project Revolution.

Ja, jeg kan vel med hånda på hjertet si at en av mine aller største opplevelser på PC sammen med Quake, Monkey Island, The Dig, Full Throttle, Sam & Max og HalfLife - er Starcraft og Broodwar. Warcraft er selvfølgelig stort og bra, men jeg sverger heller til Starcraft-universet om jeg får velge. Starcraft har gitt meg utallige timer rimelig bra hektisk intens og stemningsfull online/LAN-gaming - og det er fortsatt mulig å ta det frem i ny og ne om man overlever den rimelig utdaterte grafikken.

Nå har jo Blizzard sagt de skal returnere til Starcraft-universet en gang i fremtiden, noe som betyr fra og med neste uke til en gang uti evigheten. Men Blizzard holder hva de lover, så nytt Starcraft-spill blir det. Skal selvfølgelig sjekke ut Starcraft: Ghost til konsollene, men kan ikke akkurat si jeg ser spesielt frem til det. Jeg vil ha Starcraft 2 - en skikkelig genial oppfølger som oser av Blizz og revolusjonerer RTS-genrer totalt og for alltid. Det hadde virkelig vært kos.

Om ikke annet - hva med World of Starcraft? :dribble:

Samme hva det blir, noe er under planlegging/development...

Hva mener og tror dere?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starcraft II hadde vært fantastisk. Starcraft er det beste online spillet jeg har spilt. Var rimelig aktiv en stund. Ingenting var som en vinterkveld med pizza og brus på battlenet for å spille Starcraft.

Får vel vente på det neste spillet. Er redd for at vi kan vente en stund :/

Lenke til kommentar

Jag hadde ikke hatt noe imot WoS ;) Men jeg ser helst at det kommer et genialt RTS isteden - det er jo år og dag mellom kvalitetstitler i den genren om dagen. Egentlig mellom hver gang Blizzard lager noe. Så jeg krysser fingra for det for å si det sånn. Men noe informasjon er de ikke så flinke til å gi ut kan man si ...

Lenke til kommentar

Tviler det hadde blitt noe bra. Grunnen til at Starcraft, Diablo, Warcraft ble populære er ikke fordi det var dødsbrae spill. Langt ifra ! Det er ett enkelt RTS spill og var de eneste på markedet som hadde en ok produksjon bak seg. Og spill folk kan holder seg lenge på markedet som f.eks CS.

Tviler på at SC fansen hadde likt noe annet enn nettopp Starcraft 1 gameplay.

Lenke til kommentar
Tviler det hadde blitt noe bra. Grunnen til at Starcraft, Diablo, Warcraft ble populære er ikke fordi det var dødsbrae spill. Langt ifra ! Det er ett enkelt RTS spill og var de eneste på markedet som hadde en ok produksjon bak seg. Og spill folk kan holder seg lenge på markedet som f.eks CS.

Tviler på at SC fansen hadde likt noe annet enn nettopp Starcraft 1 gameplay.

VOLDSOMT uenig. Flyten, stemningen og selve gameplayet i Warcraft gjorde det spillet bra. Ikke mangel på alt annet, jeg personelig har aldri hatt sansen for Command & Conquer - jeg har alltid sverget til Blizzard. Men det skal godt gjøres å gjenta suksessen med Starcraft, men de har gjort det til gangs med Warcraft-franchisen - så jeg stoler blindt på at de tryller frem noe magisk ... igjen!

Lenke til kommentar

Jeg har ventet lenge på en oppføler til StarCraft: Brood War, men etter at de skuffet mange ved å annonsere StarCraft: Ghost, har jeg egentlig fått et mer avslappet forhold til det. StarCraft er et spesielt spill, både på den ene og den andre måten. Hvilket annet spill i historien har vært så populært som StarCraft og ventet så lenge på en oppfølger? At det begynner å gå lang tid er det ingen tvil om. Det at tilhengerne på en måte har tatt saken i egne hender sier sitt. Vi får bare vente å se hva som skjer.

På Battle.net forumene har det forresten pågått diskusjoner omkring muligheten for StarCraft som et MMORTS spill. Man kan bare spekulere i hvordan et slikt spill ville vært...

Lenke til kommentar

World of Starcraft ville være en katastrofe. Noe av det som gjorde SC så bra var historien rundt det hele. SC2 bør være et singleplayer-spill som følger opp historien og forteller oss hvordan det gikk med alle sammen.

Jeg har ventet i årevis på resten av historien nå :(

Lenke til kommentar

Blizzard, de KAN å lage spill. Det vises.

Uansett, Starcraft spilles jo ekstremt aktivt enda, landet rundt. Kanskje slutten på den fine epoken, men jøsses. Ikke at jeg husker eksakt, men kom det ikke ut i -94? (eller -96?)

StarCraft II ville vært enormt, og som du selv skrev, World Of Starcraft ville vært helt sykt. Men, desverre tror jeg blizz har nok med WoW ang. så stor platform akkurat nå. Men, ja. Vente i spenning :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...