Trumlek Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Har akkurat oppgradert PCen. Men nar jeg skrudde den pa sa var alt lyse blAtt bios/windows, jeg mangler ogsa fargene R0d og en del andre farger. Kan dette ha noe med Sjermkorte eller sjerm ? ingen av disse delene var nye, og dem funket helt fint fOr oppgraderingen som bestod av Hovedkort/kabinett/psu/ram/cpu. Fargene i instillingen er 32bit. Men jeg mangler forsatt farger og nesten alt er blAtt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Dette er typisk for dårlig kontakt mellom skjermkort og skjerm. Sjekk at signalkabelen sitter godt i både på skjermkortet og skjerm. Sjekk også at ingen pinner er bøyd inne i kontaktene. (Ikke alle skjermer har løs signalkabler så det kan være du bare har en kontakt å sjekke). Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Yep 1 av pinnene var b0yd, er det noen mulighet for aa skifte kabel eller no ? Dette er en Medion crt 19tommer Endret 14. juli 2005 av Trumlek Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvis du kan ta ut kabelen i skjermen, så er det jo lett. Hvis ikke, så burde det vel ikek koste allverden med en service heller. Og et lite tips: Du kan jo prøve å ta en saks og så bøye benet tilbake, men vær forsiktig, siden det knekker lett. Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 ooops kutta av halve pinnen jeg med et uhell saa funka det Takk for hjelpen ))))))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå