Yidaki Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei For en tid siden kjøpte jeg Aspire 520w Psu, men har ikke koblet den opp før nå grunnet ferie. Nå skulle jeg installere den, endelig fått alle komponeter til Pci-e format. Men Psuen passer ikke til mitt thermaltake xaser kabinett. Må jeg ha en ekstra brakett eller noe? er det viktig at psu ligger helt stabilt? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Den strømforsyningen er litt større enn den vanlig ATX standarden, det kan være en grunn til at den ikke passer. Har du prøvd forskjellige posisjoner? Snudd brakett hvis det går? Så lenge strømforsyningen ikke faller av, eller sitter veldig ustabilt, så kan du bruke den. Er ikke så viktig at strømforsyning er skrudd fast _skikkelig_, men det er en fordel om du flytter maskinen. Hvis maskinen står i ro hele tiden, og den er skrudd fast i f.eks 2 skruehull, så vil jeg tro du er trygg. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Ja har prøvd brakett i forskjellige posisjoner men Psu passer ikke..lurt på om jeg skal prøve å lage til noe provisorisk..eneste løsningen tror jeg. Irriterende.. Endret 14. juli 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå