TCK Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei! Ein dag da eg skulle starte pc'en min så kom eg meg ikke inn i windows.. Så eg bestemnte meg for å formatere.. Men da eg skulle formatere så sto det at c: var 5000mb men den er jo egentlig 40 gigs.. Nå har eg prøvd alt eg kommer på... Eg har slettet c: og opprettet den på nytt, kjørt scandisk, "cleard" cmos...... Noen sm vet hva eg kan gjøre?? PS Eg har ein Samsung 40 gig hd... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Kanskje du bare ikke har partisjonert opp all plassen? Sjekk i fdisk om d r mere ledig plass til å lage en ny partisjon... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg opplevde noe likenende på min 60gb, jeg fikk bare utnyttet 32gb av plassen. Jeg formaterte gang på gang og ga nesten opp. Men så tok jeg ut disken og dobbeltsjekka jumperne.. den ene stod på "32gb clip" ARG ! :smile: kan være noe lignende på din disk og ? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Hvilken disk var det? Skal skjekke jumperen nå. Foresten så fikk eg eit problem da eg skulle lage ein ny partisjon. NÅ KOMMER EG MEG IKKE INN I FDISK... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå