Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lim som sitter godt på lakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjohei.

Er ute etter lim som sitter godt på lakk. Er snakk om å lime noen plastdingser på en bil. Det bør helst komme i små tuber (trenger ikke mye), og være billigst mulig.

Alt jeg har limt på bilen min av styling har jeg brukt rutelim. Sånt lim som verkstedet fester type frontruta med. De har anbefalt det, sitter som faen... :thumbup:

Men hvor man får tak i det er vel litt verre.... :hmm: Har en kompis som jobber på verksted så har bare vært innom der når jeg har trengt litt. :p

Lenke til kommentar
Tjohei.

Er ute etter lim som sitter godt på lakk. Er snakk om å lime noen plastdingser på en bil. Det bør helst komme i små tuber (trenger ikke mye), og være billigst mulig.

Alt jeg har limt på bilen min av styling har jeg brukt rutelim. Sånt lim som verkstedet fester type frontruta med. De har anbefalt det, sitter som faen... :thumbup:

Men hvor man får tak i det er vel litt verre.... :hmm: Har en kompis som jobber på verksted så har bare vært innom der når jeg har trengt litt. :p

Er du klar hvor mye rutelim koster ? Faktisk er limet dyrere en selve ruta.

Lenke til kommentar

Bare å bruke sikaflex eller tech7 eller noe i den duren. bare husk å vaske rent med silikonfjerner, eventuelt matte lakken litt der du skal lime. En tube koster litt over 100 kr og du kan bare presse litt ekstra ut av tuppen når du er ferdig, så kan du pelle av den tørkede tuppen neste gang du trenger lim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...