F.Mackey Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvor får man kjøpt en metronom? Helst en kjede som finnes over hele norge, eller en butikk i bergen. Trenger bare en billig sak. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Kan være det er jeg som er dum nå, men jeg finner ikke en metronom der Jeg skal ha en sånn som teller takten, skal bruke den i forbindelse med trommer. Mvh. Øyvind Endret 14. juli 2005 av AMD-GNom Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hagstrøm musikk eller Musikmagazinet Førstnevnte er litt forbi gågaten, sistnevnte er ved teateret Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Og der har de metronom til mitt formål, vet hvor begge ligger ja. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Det burde være ganske standard utstyr i enhver respektabel musikkbutikk. Har selv en digital metronom ettersom de analoge pendeltypene kostet overraskende mye mer... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan være det er jeg som er dum nå, men jeg finner ikke en metronom der Jeg skal ha en sånn som teller takten, skal bruke den i forbindelse med trommer. Mvh. Øyvind Trykk på rekvisita i menyen øverst. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva med å f.eks. skrive "metronom" i varesøk der oppe.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Og der har de metronom til mitt formål, vet hvor begge ligger ja. Mvh. Øyvind jada, de har begge to mange forskjellige metronomer til et hvert formål Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Hva med å f.eks. skrive "metronom" i varesøk der oppe.. Da kommer det opp en metronom spesielt til gitar, og så nokke tull. Men nå har jeg får svar på denne tråden, så då bare avslutter jeg den med Tusen Takk til alle som hjalp meg. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå