ExcaliBuR Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det bildet som NV30 visstnok skal kunne "rendere" er heeeeeeeelt på jordet! Det er en russisk student som har laget "henne", og er ment som en russisk versjon av "rachel" til Radeon. Han ville ha en jente med mer naturlige ansiktsbevegelser og slikt, bare bull av hva NV30 skal kunne rendere. Husker ikke verken URL eller "navnet" til denne jenta, men jeg skal definitivt lete etter "hun" for å støtte min teori. Edit: Og, uansertt så kan hviket som helst kort rendere ett slikt bilde! _________________ AMD K75 AOpen AK72 384MB PC133 @ CL2 Radeon8500 128MB Retail BBA 300/300 Pioneer DVD-15S Philips CDRW1610A [ Denne Melding var redigert av: ExcaliBuR på 2002-07-29 17:46 ] Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 "Hun" heter Kaya :smile: http://www.vetorzero.com/kaya/kaya1.html Enig at det er ganske tåpelig å vise dette bilde som en demonstrasjon på hva NV30 kan gjøre. Kaya er en Maya modell som kan renderes "real-time" på såogsi hvilket som helst 3D kort. Hvis da ikke Kaya har blitt rekodet for NV30 shaders, men jeg tviler på det. Det er vel bare for å vise hva som kan være mulig med NV30 shaders. [ Denne Melding var redigert av: MistaPi på 2002-07-30 14:07 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå