Gehenna Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Jeg planlegger å bytte hovedkort + cpu på mitt gamle treskeverk av en maskin. Siden jeg er "jomfru" på denne operasjonen lurer jeg på dette: er det bare å plugge inn igjen harddisk, cd osv. når jeg har bytta kortet, og starte opp igjen? Eller må jeg installere masse ting på nytt? En ting til: tror dere en overklokka duron 800 vil være fornøyd med en strømforsyning på usle 200W, eller må jeg oppgradere den også? Takker + bukker for alle råd! Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 12:21, Gehenna skrev:Jeg planlegger å bytte hovedkort + cpu på mitt gamle treskeverk av en maskin. Siden jeg er "jomfru" på denne operasjonen lurer jeg på dette: er det bare å plugge inn igjen harddisk, cd osv. når jeg har bytta kortet, og starte opp igjen? Eller må jeg installere masse ting på nytt? En ting til: tror dere en overklokka duron 800 vil være fornøyd med en strømforsyning på usle 200W, eller må jeg oppgradere den også?Takker + bukker for alle råd! Svar til del 1: Det er bare å plugge inn harddisken, cd osv. MEN du må nok installere operative systemet på nytt igjen. Svar til del 2: 200 Watt kan gå, men det avhengig hvor mye du har i maskinen din. Uansett, vil jeg anbefale deg å skaffe den en kraftigere powersupply (helst 300 Watt+). Håper det var til hjelp. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2001-11-26 13:12 ] Lenke til kommentar
Gehenna Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Det var til hjelp. Takk! Lenke til kommentar
bep Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Du trenger IKKE å installere OSet på nytt. Det du derimot må gjøre er å installere all hardware på nytt - i OS som Windows98 og XP er jo dette ganske plug and play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå