Gå til innhold

Fersking trenger råd

Gehenna

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å bytte hovedkort + cpu på mitt gamle treskeverk av en maskin. Siden jeg er "jomfru" på denne operasjonen lurer jeg på dette: er det bare å plugge inn igjen harddisk, cd osv. når jeg har bytta kortet, og starte opp igjen? Eller må jeg installere masse ting på nytt?

En ting til: tror dere en overklokka duron 800 vil være fornøyd med en strømforsyning på usle 200W, eller må jeg oppgradere den også?

Takker + bukker for alle råd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-26 12:21, Gehenna skrev:

Jeg planlegger å bytte hovedkort + cpu på mitt gamle treskeverk av en maskin. Siden jeg er "jomfru" på denne operasjonen lurer jeg på dette: er det bare å plugge inn igjen harddisk, cd osv. når jeg har bytta kortet, og starte opp igjen? Eller må jeg installere masse ting på nytt?

En ting til: tror dere en overklokka duron 800 vil være fornøyd med en strømforsyning på usle 200W, eller må jeg oppgradere den også?

Takker + bukker for alle råd!

Svar til del 1:

Det er bare å plugge inn harddisken, cd osv. MEN du må nok installere operative systemet på nytt igjen.

Svar til del 2:

200 Watt kan gå, men det avhengig hvor mye du har i maskinen din. Uansett, vil jeg anbefale deg å skaffe den en kraftigere powersupply (helst 300 Watt+).

Håper det var til hjelp. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2001-11-26 13:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...