sig_1612 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Min Xbox er vrang i viljen når det kommer til å lese Conker: Live Reloaded, får beskjed om at discen er skadet eller skitten. Er det min Xbox som er ødelagt eller har andre opplevd noe lignende? isåfall hva gjorder dere? Setter pris på svar Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Enten så er faktisk cd'n skada eller feilprodusert, eller så kan laseren din være ødelagt, slitt eller tilsmusset. Er vel egentlig bare å finne et egnet renesmiddel, og slå seg løs (selvfølgelig med moderasjon ) Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Tror det er Xboxen som beynner å slite, noen som vett hvor jeg kan få tak i bare DVD-romen til en Xbox? evt. en billig Xbox Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Her finner du det du leter etter Lenke til kommentar
SadoZorro Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Her er en norsk side: http://www.digistore.no/storefront.php?cPath=3_37 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå