H4ngm4N Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ha|Tan er alt for tøff for det Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Aldrig farlig å drikke i ung alder.. Bare dumt og patetsikt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Bare dumt og patetsikt.. Er det patetisk når en på 18 gjør det? fjortisfyll er jeg enig i at er litt tragisk, men drikke med måte er ikke noe galt i. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ha|Tan er alt for tøff for det HalTan er kjempetøff. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 *Snip* Hadde noen testet meg hadde jeg sikket hatt 0 i promille Sprit og sprite neste yeah right! :!: 0,10 da. Fremdeles 0 Poenget var at jeg ikke var full. Var ikke serlig full i går heller, men godt brisen Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Bare dumt og patetsikt.. Er det patetisk når en på 18 gjør det? fjortisfyll er jeg enig i at er litt tragisk, men drikke med måte er ikke noe galt i. Nei å drikke med måte er det ikkje noe galt i.. men hvor mange fjortisser drikker med måte..?? Ravende fulle fjortisser er sååå tragisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Bare dumt og patetsikt.. Er det patetisk når en på 18 gjør det? fjortisfyll er jeg enig i at er litt tragisk, men drikke med måte er ikke noe galt i. Nei å drikke med måte er det ikkje noe galt i.. men hvor mange fjortisser drikker med måte..? Dem du ikke legger merke til... Poenget mitt var at en dritings attenåring er minst like tragisk som en dritings fjortenåring, om ikke mer siden en på atten bør vite bedre. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 En attenåring på fjortissfylla, er mer tragisk, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå