Gå til innhold

dritings når man er 13 og et halvt år ca, farlig?

LowBalls

Anbefalte innlegg

Egentlig, ja. Er det noko anna ein kan gjere?

vurdere hvor vidt det er verdt å bli totalt drita bare for å ende opp på apoteket sammen med en dame du ikke kjenner? :whistle:

Neida, jeg skal ikke snakke.. jeg har klart å måtte gå å kjøpe angrepille selv jeg (og jeg har ikke blitt full) :p Alltid like flaut! Er som å være en liten gutt å inrømme ovenfor foreldrene at du har gjort noe galt, slemt og fært! :!: De apotekerne ser jo slemme ut da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida, jeg skal ikke snakke.. jeg har klart å måtte gå å kjøpe angrepille selv jeg (og jeg har ikke blitt full) :p Alltid like flaut! Er som å være en liten gutt å inrømme ovenfor foreldrene at du har gjort noe galt, slemt og fært! :!: De apotekerne ser jo slemme ut da!

Ei av apotekerane på det lokale apoteket her er faktisk svært deilig, berre sånn til opplysning.

Uansett; går ikkje dei fleste jenter på en form for prevensjon no, da? Dei fleste rundt her bruker iallfall p-pillen

Lenke til kommentar

tja, problemet med p-pillen er at den ikke er så sikker som folk trodde 10 år tilbake. det er ikke så alt for lenge siden (20 år?) siden den ble tilgjengelig, og det var da først og fremst unge som brukte det.. da kan man jo se at det er ikke før nå eventuelle bivirkninger oppstår som feks miste mulighet for å få barn. Det er ihvertfall det jeg har hørt. Tror kondom er det beste alternativet jeg. kan seff bruke sånn femidom, men fortsatt ikke skjønt hvordan helvete den skal monteres :)

Lenke til kommentar

Vel, en kompis av meg har opplevd det at kondomen har sprukket to ganger (Easy og Profil), så det er jo relativt kor mykje sikkerheit du får av kondomer også.

Og kondomer suger, sånn generelt. :p

Men no er det pizza og en film.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Vel, en kompis av meg har opplevd det at kondomen har sprukket to ganger (Easy og Profil), så det er jo relativt kor mykje sikkerheit du får av kondomer også.

det er en grunn til at det har skjedd to ganger med vennen din, han kan ikke ta den på skikkelig.. luften skal ut folkens! hehe. Å bruk kondom uten glidemiddel så man ikke forveksler glidemiddelet med andre ting etter man er ferdig ;)

Lenke til kommentar
tja, problemet med p-pillen er at den ikke er så sikker som folk trodde 10 år tilbake. det er ikke så alt for lenge siden (20 år?) siden den ble tilgjengelig, og det var da først og fremst unge som brukte det.. da kan man jo se at det er ikke før nå eventuelle bivirkninger oppstår som feks miste mulighet for  å få barn. Det er ihvertfall det jeg har hørt. Tror kondom er det beste alternativet jeg. kan seff bruke sånn femidom, men fortsatt ikke skjønt hvordan helvete den skal monteres :)

Næsj, tull og fanteri. For det første er p-piller, dersom de brukes riktig, veeeldig sikker prevensjon. Dvs. så lenge pillene tas også videre er ikke kroppen istand til å sette igang en graviditet, DET er betryggende. Ved siden av det er det mange jenter som sliter med PMS- og menssmerter, og der hjelper p-pillene enormt. P-pillene er forøvrig ikke det samme som de var for 15 år siden.

Når det gjelder sprukne kondomer så må jeg bare si: Ja, det skjer, men faen heller, du skal være ganske føkkings uoppmerksom for å ikke legge merke til at lillemann vifter i friluft. :|

Ps. Skal du bruke femidom kan du likegodt bruke plastpose.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Ikke mobb mamma da :p

Det er en grunn til at jeg IKKE bruker Profil.. Den suger så ekstremt!!

Lenke til kommentar
tja, problemet med p-pillen er at den ikke er så sikker som folk trodde 10 år tilbake. det er ikke så alt for lenge siden (20 år?) siden den ble tilgjengelig, og det var da først og fremst unge som brukte det.. da kan man jo se at det er ikke før nå eventuelle bivirkninger oppstår som feks miste mulighet for  å få barn. Det er ihvertfall det jeg har hørt. Tror kondom er det beste alternativet jeg. kan seff bruke sånn femidom, men fortsatt ikke skjønt hvordan helvete den skal monteres :)

Næsj, tull og fanteri. For det første er p-piller, dersom de brukes riktig, veeeldig sikker prevensjon. Dvs. så lenge pillene tas også videre er ikke kroppen istand til å sette igang en graviditet, DET er betryggende. Ved siden av det er det mange jenter som sliter med PMS- og menssmerter, og der hjelper p-pillene enormt. P-pillene er forøvrig ikke det samme som de var for 15 år siden.

What he said. Har gått på p-piller i to år nå og jeg ser ingen baby for å si det sånn. Pluss at det er veldig sjelden p-piller gir noen alvorlige bivirkninger; de vanligste er vektoppgang og kviser.

Lenke til kommentar
What he said. Har gått på p-piller i to år nå og jeg ser ingen baby for å si det sånn. Pluss at det er veldig sjelden p-piller gir noen alvorlige bivirkninger; de vanligste er vektoppgang og kviser.

Hvis du ikke er allergisk da..

Må si vi virkelig er bra OT nå :p

Lenke til kommentar

Bivirkninger ved bruk av p-piller varierer fra jente til jente og merke til merke. Noen opplever vektoppgang, andre ikke. Noen opplever kvalme og noen ikke. noen reagerer dårlig på en type p-piller men ikke på en annen. Men det finnes en p-pille for de fleste :)

Om man ikke er i et fast fothold så anbefaler jeg ikke folk å bruke utelukkende p-piller som prevansjon da p-piller ikke beskytter mot seksuellt overførbare sykdomer.

Forsåvidt, så vet jeg om jenter som har blitt gravid mens de brukte p-piller.

Lenke til kommentar
hei, jeg er nå 14 år, men ble dritings når jeg var ca 13 og et halvt år! (ifølge en del kamerater)

er det så veldig tidlig? tror dere at det er farlig?

Heh, tragisk. For meg ser det mere ut som:

"hei, jeg er nå 14 år, men har drukket masse altså! Det er så tøft, jeg er skikkelig voksen nå!"

Deretter:

blir nok smirnoff og kalinka, og noen få shots med sprit wink.gif

Hm, dette passa bare enda bedre...

:roll:

Det var ikke frekt ment, men jeg oppfatta det bare sånn...

Lenke til kommentar
Selv om jeg kanskje fremstår som en vis og lærd foreldrefigur her inne på forumet...

LOL

Det er sæ sinsykt teit å skrive LOL med store bokstaver.

- Kom ivertfall med en begrunnelse! :thumbup:

Og til topic, det er nok ikke farlig.

- Men dumt og usunt er det. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...