Gå til innhold

dritings når man er 13 og et halvt år ca, farlig?

LowBalls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du fremdeles er i frisk form og nesten klarer å skrive riktig, så regner jeg med at ting har gått greit etter kula. Men er det egentlig noe liv når man er 13 år? Jeg kan ikke husker at det var så veldig mange fester rundt omkring hos folka på min alder da jeg var 13...

Lenke til kommentar

Ja, det er bevist at alkoholinntak før fylte 16 år går rett inn i lungene og gjør de mindre og mindre. Til slutt hører du et *poff* også eksisterer du ikke lenger.

(Sense the irony?)

Selvfølgelig er det ikke farlig å være full når du er 13. Det ekke sunt, men farlig er det nok ikke. Du skal dog være forsiktig med alkohol-inntaket i så ung alder. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hater folk som drikker når de er så unge...! Ser så tåpelig ut!! Spess når de blir såpass avhengig at de:

1. bøffer tett fra butikkene

2. når det er en tirsdag

3. når de setter seg i en undergang rett bak butikken sånn at de som er på lagret buster dem og de driter seg ut...

Lenke til kommentar

Jeg drakk ganske tungt da jeg var på din alder (3-4 ganger i mnd). Selv om jeg kanskje fremstår som en vis og lærd foreldrefigur her inne på forumet så har jeg nok tatt noe skade av det. Er veldig dyktig til å skjule mine psykiske skavanker.

Vær forsiktig med spriten, den biter!

Lenke til kommentar

Helsekonsekvenser kan være en ting, men hvorfor du gjorde det, det er en annen sak.

En trettenåring burde ikke drikke - ikke fordi det er moralsk forkastelig, men fordi det er bare latterlig. Kan en trettenåring gjøre noe annet enn å finne et treløst parti av en skog og drikke der? Svaret mitt er nei.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Jeg hater folk som drikker når de er så unge...! Ser så tåpelig ut!! Spess når de blir såpass avhengig at de:

1. bøffer tett fra butikkene

2. når det er en tirsdag

3. når de setter seg i en undergang rett bak butikken sånn at de som er på lagret buster dem og de driter seg ut...

så dypt synker jeg nok ikke ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke du kommer noen vei ved å prøve og belære Den Røde Tsar... :!:

Hehe, bare nevner at man kanskje skal tenke over alt det man slenger ut... :)

Uansett, drikke seg drita når man er 13 er jo ikke så veldig klokt spør du meg...

gjør det ihvertfall lettere for de kåte eldre herremenn som er ute på leting ihvertfall.. og ja! er nok av dem ute å trakker! :mad:

Lenke til kommentar
Tror ikke du kommer noen vei ved å prøve og belære Den Røde Tsar... :!:

Hehe, bare nevner at man kanskje skal tenke over alt det man slenger ut... :)

Uansett, drikke seg drita når man er 13 er jo ikke så veldig klokt spør du meg...

Takk takk, jeg tenkte over akkurat det: For det første likte jeg linja om dritt og skje, og lurte på om noen andre hadde hørt den før, for det andre prøvde jeg å baite kristne, skuffende resultat.

God natt alle sammen, Sov Godt.

Addendum: Jeg klarte å baite en moralist, go meg.

Endret av Den Røde Tsar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...